Chiquita Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #761 Del Skrevet 4. mai 2004 Kryss ivei!!!! Testeing skjer ikke før i morgen ettermiddag/kveld. Sambo vil (forståelig nok) være med på testingen!!!!! Så om 24 timer har jeg forhåpentligvis fått testet!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 4. mai 2004 #762 Del Skrevet 4. mai 2004 Hihihihihihihihihiihihihihihi Er så spent at jeg tror ikke jeg får sove inatt! Får du og prinsen til å sove i natt da? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. mai 2004 Forfatter #763 Del Skrevet 4. mai 2004 Jeg og sambo befinner oss 13 mil unna hverandre, så det er ingen fare for at vi skal snakke oss gjennom natten i allefall Jeg skal nok ikke ha noen problemer med å sove - pleier ikke å ha det jeg. Og så ble jeg litt roligere etter at jeg fikk en negativ persona nå i kveld (på ukonsentrert urin, 2,5 time "gammel") Så jeg får sove. Og så skal jeg dra igjenn gardinene på soverommet, slik at jeg sover lenge i morgen også DA må vel konsentrasjonen bli sterk nok, vel.... For jeg FIKK jo en klart positiv test tidligere i dag (på urin som var litt over 5 timer "gammel/konsentrert", så da "må" det vel forhåpentligvis være noe i det....) Kommer til å ta en persona i morgen også, før jeg tar en graviditetstest. Prøver begge deler i morgen Om sambo får til å sove i natt vet jeg ærlig talt ikke. Jeg har prøvd å få ham i tale over telefonen, men det er ikke enkelt. han liker ikke å snakke i telefonen, så... Vel, vi får se i morgen. Og går det ikke i morgen, så er det bare å prøve en annen dag..... (Det positive er jo at jeg ikke kjenner noen mensmurringer da - enda i allefall - har bare "stikninger" innimellom, men det er ikke så ille) Om jeg har en normal lutealfase så får jeg mens enten i morgen eller senest på torsdag. Jeg får ikke mens i morgen, tror jeg - for jeg har ikke begynt med det brune enda (som jeg bruker i nesten et døgn før mensen inntreffer) Men det er jo ful mulig at den hormonstøtten gjør at lutealfasen forlenger seg da, så mensen kommer senere, men men..... Vi får se hva som følger i dagene fremover.... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. mai 2004 #764 Del Skrevet 5. mai 2004 :hoppe: Jeg er så spent!!! :hoppe: Krysser atl jeg eier og har. *legger Eriks ben i kryss...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #765 Del Skrevet 5. mai 2004 (trenger jeg å si noe mer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 5. mai 2004 #766 Del Skrevet 5. mai 2004 Oj! Hurra!! Betyr det at det lykkes?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 5. mai 2004 #767 Del Skrevet 5. mai 2004 Hei Gratulerer !!! Endelig var det deres tur !! Akkurat som jeg sa til deg i går kveld !! Håper vi prates senere idag !!! Masse klemmer fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #768 Del Skrevet 5. mai 2004 Det betyr at testen ble positiv, ja!!! :hoppe: Jeg er i sjokk.... Først fikk jeg en svært positiv Persona igjen, og så fikk jeg en positiv New Generation-test... Teststreken er en del svakere enn kontrollstreken, men det er vel fordi at det er så tidlig enda... Den er like fult positiv alikevell!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. mai 2004 #769 Del Skrevet 5. mai 2004 Wow!!! Gratulerer såååå mye med spiren!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #770 Del Skrevet 5. mai 2004 *takk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 5. mai 2004 #771 Del Skrevet 5. mai 2004 GRATULERE SÅ MYE Jeg er så glad på dine vegner *gråter litt* Tenk...en liten spire!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. mai 2004 #772 Del Skrevet 5. mai 2004 GRATULERER!!!!! Så herlig å høre. Dette er jammen meg helt fortjent, Chiquita! Nå må du ta godt vare på deg selv og spiren som skal vokse seg stor og sterk. Lykke til videre!!!! Skal bli kjempespennende å følge deg gjennom svangerskapet. Håper du oppdaterer oss ofte da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 5. mai 2004 #773 Del Skrevet 5. mai 2004 Gratulerer, så spennende! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. mai 2004 #774 Del Skrevet 5. mai 2004 Å Chiquita - nå ble jeg glad! :hjerter2: :-D Dette var jo helt fantastisk! Gratulerer så mye, Chiquita og Bananmannen! Mange mange varme gode fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #775 Del Skrevet 5. mai 2004 Tusen takk, dere.... siden jeg tok testen, så tror jeg ikke at jeg har vært i berøring med gulvet heller I følge en terminkalkulater på babyverden.no (?) så får jeg termin 13. januar..... Er bare å krysse fingrene nå fremover.... Du er nå 3 uker og 5 dager på vei. Antatt termindato: 13. januar, 2005 Fosteret beveger seg: 14. mai, 2004 Barnet reagerer på berøring fra ca.: 28. mai, 2004 Indre organer som nyrer, lunger og hjerte er dannet ca.: 4. juni, 2004 Risikoen for spontanabort avtar fra ca.: 2. juli, 2004 Kvalmen begynner å avta ca.: 16. juli, 2004 Kjønnet kan avgjøres ca.: 16. juli, 2004 Øynene til barnet er følsomme for lys fra ca.: 30. juli, 2004 Du kan kjenne fosterbevegelser fra ca.: 30. juli, 2004 Tid for ultralydundersøkelse ca.: 6. august, 2004 Barnet ditt kan høre stemmen din fra ca.: 20. august, 2004 Barnet kan overleve utenfor livmoren fra ca.: 29. oktober, 2004 Mange barn legger seg med hodet ned fra ca.: 18. november, 2004 Svangerskapspermisjonen begynner ca.: 23. desember, 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. mai 2004 #776 Del Skrevet 5. mai 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 5. mai 2004 #777 Del Skrevet 5. mai 2004 Gratulerer så mye!! Så spennende. Har fulgt med her i åndeløs spenning de siste dagene og er så glad på deres vegne. En liten oppfordring til frøet: Klor deg fast!! Tvihold de fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. mai 2004 #778 Del Skrevet 5. mai 2004 Åhhhhhhhhhhh, så herlig!! GRATULERER kjempe mye! Endelig lykkes dere! Lykke til i svangerskapet! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 5. mai 2004 #779 Del Skrevet 5. mai 2004 GRATULERER!!! Blir helt rørt her jeg sitter - lurer på hva kollegaene tror... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 5. mai 2004 #780 Del Skrevet 5. mai 2004 Gratulerer så utrolig mye!!!! Hilsen en snikleser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg