Furstina Skrevet 1. april 2004 #581 Del Skrevet 1. april 2004 Det är spännande att följa dig Chiquita. Jag tror säkert det går bra med sprutorna, kanske känns det lite ovant och nervöst i början för att sticka sig själv men det ordnar sig nog och du vänjer dig. Jag hoppas verkligen att det går bra för dig/er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. april 2004 Forfatter #582 Del Skrevet 1. april 2004 Jepp, nå er det ikke mange dagene igjen. HAr valgt å ta sprøytene ganske sent på kvelden - da er vi mest sansynlig hjemme også. Sprayen får jeg jo lett til å ta dersom jeg skal bort, men det blir jo litt værre med sprøytene... Men takk for svar. Nå er det snart påskeferie. OG så blir det sprøyter - tiden har gått fort *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. april 2004 #583 Del Skrevet 2. april 2004 Er innom aller raskest for å ønske deg og dine en riktig ... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 2. april 2004 #584 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp: ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !! fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. april 2004 Forfatter #585 Del Skrevet 2. april 2004 Tusen takk Mayamor og Pludre. God påske til dere også. Nå skal jeg ta meg en dusj, for å stresse ned - vel vitende om at det er over 3 uker til jeg skal på skolen igjen... (Tror dette må være den beste/lengste påskeferien jeg noengang har hatt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 2. april 2004 #586 Del Skrevet 2. april 2004 Er innom for å ønske deg en riktig god påske,og lykke til med det du skal igjennom! Dette er spennende! Håper du får en fin påske uke! Stor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 2. april 2004 #587 Del Skrevet 2. april 2004 God påske til deg Chiquita! :blomst_opp: Vi syns väl i Trondheim den 16:e? hoppas det. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 3. april 2004 #588 Del Skrevet 3. april 2004 Åhhh....deilig med påskeferie nå! Hva skal du og din kjære gjøre da? Vi blir mest hjemme og koser oss, så en liten tur på fjellet og videre til hjembygda for å si hei. Hvordan er formen nå? Det er så spennende dette her! Tenker masse på deg Er det treff i Trondheim 16.april? Hmm...dette må sjekkes ut, for det kunne jeg tenkt meg å vært med på...hvis jeg har anledning. God påske vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 3. april 2004 Forfatter #589 Del Skrevet 3. april 2004 Hei dere, og takk for hilsener. God påske til dere også. Formen min er fin - jeg er "litt" hissig og sur, men ikke værre enn at det går bra :-? Vi har ingen planer for påska egenlig - skal vel kanskje en tur på hytta til mamma og pappa en dag, men ellers så blir vi nok bare hjemme. Er jo ingen som vet at vi holder på med forsøk, så da passer det liksom så dårlig å begynne å dra opp sprøyter og nesespray i tide og utide Håper på å få til å komme på treffet den 16., men det er jo med forbehold da - vet jo ikke hvordan formen er etter sprøytene, ev. uttak, osv... Men i utgangspunktet så kommer jeg ja! Jeg elsker tanken på å ha tre ukers "påskeferie" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 4. april 2004 #590 Del Skrevet 4. april 2004 Heisann!! Så spennende du er igagn nå Ang sprøytene fikk jeg beskjed at jeg måtte ta de før kl 12.00 på dagen, men det er sikkert forskjellig fra sykehus til sykehus. Ikke lenge til det blir uttak nå da så spennende håper du får mange flotte egg. Ønsker deg en RIKTIG GOD PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. april 2004 Forfatter #591 Del Skrevet 4. april 2004 Hei Pia, og takk for hilsen. I morgen er det tid for første sprøyte :-? Men det går sikkert bra - eller, det GJØR jo det, men en tenker jo mye på det i forkant alikevell da. (OG hvordan skal det bli når jeg skal inn til St.Olavs for å "se" hva som har skjedd, når jeg tenker så mye bare på sprøytene) Ha en fin påske alle sammen!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. april 2004 #592 Del Skrevet 4. april 2004 Lykke til med sprøyte start i morgen. Det kommer helt sikker til å gå kjempe bra. God påske! Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. april 2004 Forfatter #593 Del Skrevet 4. april 2004 Takk, Zianta, og god påske til deg også. Nå ble nysgjerrigheten min for stor. Jeg bare MÅTTE finne tak i Gonal-F-pulveret, og blande det ut. Så da er det klart til i morgen også... Og så "måtte" jeg se på sprøytene og sprøytespissene også, så jeg åpnet pakningen til en sprøyte... Men jeg har jo fremdeles 14 sprøyter igjen da, og injeksjonsveske har jeg jo "bare" i 9 dager, så jeg regner med at det går bra.... I morgen lurer jeg på om jeg skal på apoteket og kjøpe meg en oppbevaringsboks for brukte sprøyter og sprøytespisser. Liker ikke tanken på i hive de direkte i søpla, liksom :-? (Tenker på de som jobber med søpla - de skal få slippe å se løse sprøyter slengende fra MIN søppel, ja) Nå er det bare 26 timer igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 4. april 2004 #594 Del Skrevet 4. april 2004 Lykke til med sprøyte start i morgen. jeg brukte "dream is " boks til mine sprøyter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. april 2004 Forfatter #595 Del Skrevet 4. april 2004 Lykke til med sprøyte start i morgen. jeg brukte "dream is " boks til mine sprøyter. Jo, takk for det... Jeg lurte litt på å bruke en isboks jeg også, men jeg har ikke så velidg lyst til det. Boksen kan jo gå opp veldig lett.... Tenker litt på å slippe sprøytene ned i brusflasker, men jeg vet ikke. Føler at det er bedre - både for meg og de som jobber med søpla mi - om de slipper å se noen sprøyter... Slike "sprøytebokser" skal vel leveres inn på apoteket igjen, om jeg ikke husker feil... *grubler videre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 4. april 2004 #596 Del Skrevet 4. april 2004 masse innlegg ang sprøytene dette hi,hi Nevøen min har diabetes de har de i brusflasker og levere de på apoteket. Lykke til, håper dere lykkes på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. april 2004 Forfatter #597 Del Skrevet 4. april 2004 masse innlegg ang sprøytene dette hi,hi Nevøen min har diabetes de har de i brusflasker og levere de på apoteket. Lykke til, håper dere lykkes på første forsøk Innlegg i dagboka er jo koselig - uansett hva de handler om (nesten) Kanskje jeg skal "gå" for brusflasker da... Har ikke helt testet ut at sprøytene går nedi, men jeg tror da virkelig at de gjøre det - de er jo ikke SÅ store Men uansett - på apoteket SKAL de... *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. april 2004 #598 Del Skrevet 4. april 2004 Men uansett - på apoteket SKAL de... Eller så kan du ta de med og levere de på sykehuset når du skal dit. Det gjorde jeg med de siste som jeg tok i Trondheim. Klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. april 2004 Forfatter #599 Del Skrevet 4. april 2004 JO, det er jo en mulighet. Vi får se. Apoteket eller sykehuset spiller ingen rolle - apoteket er nærmest, men jeg skal jo likevell inn til St.Olavs. Hva hadde du sprøytene i da, Zianta??? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. april 2004 #600 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg puttet de tilbake i pakkene sine med "proppen" på, og så puttet jeg de i en pose som jeg leverte på apoteket eller på sykehuset. Med beskyttelses hetten på sprøytene er det liten eller ingen sjanse for å stikke seg. Men Pias forslag om isboks var god. Det skal jeg gjøre neste gang. Men hvis du har sprøyter som har separate spisser og sprøyter, så er det bare spissene du ikke kan kaste i vanlig søppel. Sprøytene går det helt fint å kaste. *Lykke til i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg