Chiquita Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #1481 Del Skrevet 5. desember 2004 Finner jo ikke noen bedre smily for "smigret", jo... Så jeg tok "det nærmeste" jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. desember 2004 #1482 Del Skrevet 5. desember 2004 Hva med denne da eller eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #1483 Del Skrevet 5. desember 2004 Jo, kunne vel kanskje passe. Fant den ikke i farten. (hvorfor er det slik at når en leter etter en bestemt smily så finner en den ikke - har dette problemet ofte jeg) *pusser brillene som jeg ikke finner igjen nå heller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. desember 2004 #1484 Del Skrevet 5. desember 2004 Wow Chiquita!!! Du er jo snart i mål!!! Hjelp så rask tiden har gått!!! Så bra med bagglisten håper jeg kan "låne" den om ca 24 uker!! Fortsatt god helg og ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #1485 Del Skrevet 5. desember 2004 Jepp, snart i mål. 5+2 til termin nå... Tiden raser fra meg - føler at det er så mye jeg burde ha gjort først, men egentlig så vet jeg jo at alt er klart. Det kommer ikke et bedre tidspunkt enn hva vi har nå... Så vi får vel bare "la det stå til" Jo da, du skal få "låne" pakkelisten du også. Bare gi lyd når du vil ha den du, så får du den. Det gjelder forøvrig alle andre også. (må være smittet av juleånden jeg nå, for pleier jeg å være så snill da?) :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 5. desember 2004 #1486 Del Skrevet 5. desember 2004 Tenk du er snart i mål så spennende så bra du har alt i boks også. Ja jeg vil veldig gjerne se på listen din Må vel sånn smått tenke på litt ting nå vet jo aldri hvor STOR jeg er på slutten og hva jeg orker/klarer. Nyt de siste ukene av svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. desember 2004 #1487 Del Skrevet 5. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #1488 Del Skrevet 6. desember 2004 Bagpakkeliste-PM sendt til Pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #1489 Del Skrevet 6. desember 2004 I natt drømte jeg at jeg fikk dato for keisersnitt - 4. januar. Men jeg ville jo ikke ha keisersnitt!!!!! Hva skulle jeg gjøre da? Jeg fikk ikke til å krangle med legen/jordmor som gav meg datoen, men jeg fikk heller ikke til å godta et keisersnitt. Så da håpte jeg på at fødselen startet før keisersnittdatoen Huff, det er alt en skal drømme også. Og så keisersnitt da, det vil jeg absolutt ikke ha! Tenkte jo en del på det mens lillingen lå i tverrleie, og det er noe jeg ikke kan tenke meg. Jeg VIL for alt i verden prøve å få ut denne ungen på "normalt" vis. Hvorfor vet jeg ikke, men jeg vil tro det er mer "spennende". Og så er det jo bedre for barnet også. Nå sier ikke jeg at jeg ser ned på de som velger keisersnitt, for jeg vet at de også har tatt et veloverveid valg og funnet ut at det er best for seg og sitt barn. Men i min situasjon - om alt fortsetter på samme måte det har gjort til nå - så er jeg ikke i tvil om at en normal fødsel er det beste for meg og lillingen. Og hvorfor skriver jeg dette? Vet ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #1490 Del Skrevet 6. desember 2004 It is now mandag 06.12.2004 at 12:15:43 Event: Termin Scheduled For 11.01.2005 00:01 1 month 4 days 11 hours 45 minutes 17 seconds or 5 weekends or 36 days or 851 hours (567 waking hours) or 51 105 minutes or 3 066 316 seconds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2004 #1491 Del Skrevet 7. desember 2004 Innom og myser i dagboka - og skal en dag få lest hele tenker jeg! Ville bare takke nok engang for hjelpen i dag med bilde link Kos deg med den voksende magen! Klems Charmina Martine 17.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #1492 Del Skrevet 7. desember 2004 bare hyggelig å hjelpe deg. Beundrer deg om du noengang gidder å lese hele. Har jo kommet til side 100 jo. Og det er jo MYE og mange opp- og nedturer Lurer på om jeg gidder å lese igjennom den selv noengang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 7. desember 2004 #1493 Del Skrevet 7. desember 2004 Innom med en stoor klem til deg! Det er ikke lenge igjen nå! Gleder meg veldig på dine vegne! Stor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #1494 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei Lilletrollet. En til deg også. Nei, det er ikke lenge igen. Nøyaktig 5 uker til termin - dvs 35 dager :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. desember 2004 #1495 Del Skrevet 7. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 9. desember 2004 #1496 Del Skrevet 9. desember 2004 Innom for å se hvordan det står til med deg! Håper du har det bra Chiquita, og at formen din er bra (ser vekk fra bekkenplagene)! Det nærmer seg med stormskritt for oss nå Håper du får en kjempe fin dag! :klem2: fra Sanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #1497 Del Skrevet 9. desember 2004 Hei du. Jo da, jeg har det bra. Nyter situasjonen vi er oppe i så godt jeg kan (på dagtid, jeg nyter ikke så mye når jeg har lagt meg og alt er bare vondt) Men på dagtid er alt supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #1498 Del Skrevet 10. desember 2004 Hadde det ikke vært for at det er over 4 uker igjen til terminen, og for at det er så sent på året, så skulle jeg ha ønsket at lillingen hadde blitt født i dag... ÅH, jeg har så vondt i bekkenet. Helt umulig å sove. Alt er bare vondt. Så vondt som jeg har i dag har jeg ikke hatt på lenge. Så det merkes at det ikke har blitt noen bassengtrening, ja... Men jeg blir så oppgitt over å ha slik vondt. Alt er jo vondt *sukk* Men jeg må nok bare leve med det. Og mannen må nok bare leve med å varme opp hveteposen min flere ganger om dagen/natten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #1499 Del Skrevet 10. desember 2004 Siden jeg er så misfornøyd i dag, så ble jeg rådet til å skrive en liste over ting jeg er glad for. Så da er det bare å sette igang: - jeg er glad for at jeg er gravid og at lillingen har det bra - jeg er glad for at svangerskapet har forløpt nesten problemfritt - jeg er glad for at jeg er gift med Bananmannen - jeg er glad for at vi har det greit økonomisk - jeg er glad for at det snart er jul og nyttår - jeg er glad for at vi er ferdige med julegavene - jeg er glad for at det "bare" er i overkant av 5 uker igjen til termin - jeg er glad for at vi har det meste klart til lillingen kommer - jeg er glad for at jeg har KG og SM til å holde humøret oppe på grå dager - jeg er glad for at sola snur om et par uker - jeg er glad for at jeg har familien min, og at alle er friske Og jeg er helt sikkert glad for masse annet også, men det er vanskelig å huske i farten når jeg sitter her og skriver. Når jeg ser hvor mye jeg er glad for, så hjelper det på humøret. Hva gjør vel bekkenløsningen da, når jeg har så mye annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #1500 Del Skrevet 10. desember 2004 - jeg er glad for at det "bare" er i overkant av 5 uker igjen til termin Hah, der fikk jeg enda en ting jeg er glad for. For det er nemlig ikke over 5 uker til terminen. Jeg er jo 35+5 i dag, og det tilsier at det er 4+4 igjen til termin... Weee.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg