Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen

Chiquita

Anbefalte innlegg

Jeg føler nå at jeg har tatt ganske mange blodprøver i løpet av de siste to årene, men aldri har jeg hatt så vondt i arma etterpå som jeg har nå i dag.

Det gjør jo råvondt, jo....

Pleier ikke å få vondt jeg - selv ikke etter mange stikkeforsøk, mens nå er det helt for jæ**i å bevege hånda.

*likte ikke den stikkedama der, selv om hun fikk blod på første forsøk* :evil:

*synes synd på meg selv som både har vondt i halsen og i hånda* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen stikkedamer treffer ret og slett feil :evil: Mens andre er en drøm! :-) Håper det går over fort da...

Gosj, så lite du har gått opp i vekt! :o :-)

Det har vel sammenheng med at du gikk så mye ned det da...!?

Og ikke ødem! :klappe:

Ønsker deg en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har vært heldig og ikke gått så mye opp i vekt. Er jo kjempeglad for det, siden jeg har noen kilo ekstra fra før.

Om vi skal regne fra den "bunnvekten" jeg hadde nå i løpet av svangerskapet, så har jeg vel gått opp ca 8 kg, så det er jo ikke akkurat lite det heller.

Ingen ødemer, nei (heldigvis) - men de kan jo komme....

Er jo fremdeles noen uker igjen...

*fremdeles syk* :grine::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk.

Mer omtanke fra dere her inne, enn fra mannen som har lagt seg på soverommet :wink::ler:

Dessuten har vi besøk av mine søsken nå, så det blir vel ikke mye pleie på meg uansett...

*måtte bare snike til meg litt KG*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noe "suspekt" er det i allefall ikke (ikke med meg i allefall, for jeg sover vanligvis - bortsett fra i natt da når jeg har blitt holdt våken av min og hans hoste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35+0 :hoppe:

Nå har jeg kjøpt inn nesten alt som skal være med i sykehusbaggen.

Mangler energidrikk (powerade) og noe kjekselignende greier. (Mannen må jo få noe å spise på, dersom det trekker ut i det lange og det brede - han får ikke mat såvidt jeg vet)

Men ellers så tror jeg at jeg har alt i boks.

Driver og vasker noen ammeBHer nå (2 stk) som jeg skal pakke med i første omgang. Siden jeg ikke vet noen størrelse så er det litt vanskelig. Får sende mannen på shopping når jeg vet størrelsen :wink::Nikke:

Har også fått kjøpt inn noen stelleprodukter (zinksalve, badeolje, osv)

Og brystsalve (purelan) og ammeinnlegg er kjøpt inn til meg.

Ut fra handlelista vår nå, så ser det ut som om vi har det meste "i boks".

Og det er jo ikke noe krise - burikkene er jo åpne når lillingen er født også, så da får vi jo skaffet det vi ev. mangler.

Har ikke kjøpt bleier enda da, men det venter vi også med.

Regner med at butikken er åpen minst en av dagene fra lillingen er født og til vi kommer hjem igjen, så enten mannen eller mine foreldre får kjøpt en pakke bleier dersom vi ikke skaffer det før fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig får jeg den gratis fordi:

:gullengel: Vi er venner

:gullengel: Du er ute etter å gjøre gode gjerninger

:gullengel: Du liker å hjelpe andre

:gullengel: Hvis du ikke gjør det sladrer jeg til Bananmannen :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest