bizzy Skrevet 5. mai 2004 #781 Del Skrevet 5. mai 2004 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #782 Del Skrevet 5. mai 2004 Tusen, tusen takk alle sammen. Jeg blir så glad når dere skriver inn et innlegg her til meg - det betyr så mye.... Jeg er glad i dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2004 #783 Del Skrevet 5. mai 2004 Gratulerer her inne også! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 5. mai 2004 #784 Del Skrevet 5. mai 2004 Gratulerer!!! Har også sniklest her en stund og er så gla´ på deres vegne - lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Skrevet 5. mai 2004 #785 Del Skrevet 5. mai 2004 GRATULERER! Detter var utrolig hyggelig lesning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 5. mai 2004 #786 Del Skrevet 5. mai 2004 Hur många glada, hoppande smilies kan jag få in i ett meddelande? Inte tillräckligt! :blomst_opp: Jag är så jätteglad å era vägnar! Stort grattis! Se till att ta hand om den lilla bananplantan nu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #787 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg skal passe på bananfrøet så godt jeg kan! For NÅ er det vår tur til å lykkes!!!! Tusen takk for alle lykkeønskninger, dere. Dere er supre! Ha en fin dag alle sammen - det skal i allefall jeg ha *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. mai 2004 #788 Del Skrevet 5. mai 2004 :blomst_opp: GRATULERER SÅÅÅ MYE MED BANANFRØET! Endelig var det din tur! :D Sender varme ønsker for at svangerskapet blir så godt som det overhodet kan bli. Er så glad, så glad, så glad på deres vegne at jeg ikke finner ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. mai 2004 #789 Del Skrevet 5. mai 2004 Dette er jo helt fantastisk. Frysninger på ryggen jeg. Dette var så utrolig fortjent :enig_animasjon: Gratulerer så masse :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #790 Del Skrevet 5. mai 2004 Er det mulig å se testenher ??? tror det skal være mulig å se to streker i allefall.... *jippi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. mai 2004 #791 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #792 Del Skrevet 5. mai 2004 Hmmm - bildet ble ganske dårlig, men dere skjønner sikkert at den er litt anderledes på bilde enn hva i virkeligheten... *titter bort på testen igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 5. mai 2004 #793 Del Skrevet 5. mai 2004 Gratulerer! Å, dette var så utrolig hyggelig å lese! HURRA! Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. mai 2004 #794 Del Skrevet 5. mai 2004 Helledussan Chiquita så glad jeg ble på deres vegne nå :-) :klem2: :blomst_opp: :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #795 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg kjenner at jeg er helt "utenfor" meg selv i dag.... Går bare og surrer. Sambo er hjemme igjen nå da, så vi er to som har en veldig god følelse "tenk at vi blir mamma og pappa om det går bra da",sa sambo til meg i dag Jeg elsker den mannen.... Håper bare at de neste 8 ukene går fort nå, slik at vi kommer oss over "de magiske 12" uten problemer.... *håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. mai 2004 #796 Del Skrevet 5. mai 2004 Gratulerer så mye! Gode nyheter dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. mai 2004 Forfatter #797 Del Skrevet 5. mai 2004 *ler* Jeg tenker fremdeles på den brudekjolen jeg har i skapet som kanksje ikke vil passe... (Men jeg bør kanskje vente litt til før jeg ev drar på jakt etter en ny kjole.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. mai 2004 #798 Del Skrevet 5. mai 2004 Ja, men det er nå det minste "problemet" når det gjelder bryllupet da. Tenk på hvor deilig en tanke det er at dere to skal bli mamma og pappa!!!!.........mye større enn dere kan tenke dere engang En brudekjole kan erstattes like før bryllupet uansett. Ps. Hvilken kjole er det du har i skapet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 5. mai 2004 #799 Del Skrevet 5. mai 2004 Endelig!!!!!!!!!Gratulerer så kjempemye!!!!!!!1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. mai 2004 #800 Del Skrevet 5. mai 2004 Åh gratulere så kjempemasse!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg