Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen

Chiquita

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at de "små" eggene også vokser seg større nå på den siste sprøyta....

Men jeg lurer på en ting - tro om jeg får noe søvn natt til fredag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Basert på tidligere lesning her......nei......jeg tror ikke du får så mye søvn natt til fredag :wink:  :wink:  :ler:

:ler:

Takk for trøsten :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Dette var kjempe positiv lesning! Er såååå glad på deres vegne!

Stor klem :klem: Lilletrollet

:klappe::danse::blomst::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til deg også

___

Nå sitter jeg og ser på hvilket hotell vi skal legge oss inn på for helga.

Når vi skla på sykehuset både fredag, lørdag og søndag, så blir det like greit å ligge der inne. Orker ikke å kjøre så mye - har blitt "nok" allerede...

Men det spørs hvilket hotell da, altså...

Tenke

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så härligt. Spännande att det är på gång nu. Det måste vara en alldeles speciell känsla att äntligen närma sig. För så är det väl? nu är ni verkligen på gång mot befruktning...

:tommelsmil:

Hotell i Trondheim... det väcker känslor hos mig.

Första sommaren mannen och jag var tillsammans - innan vi flyttat ihop (han bodde i Oslo och jag i Sthlm) övernattade vi i Trondheim efter nästan tre veckor i från varandra.

Jag hade varit på bröllop i norra Sverige, och mannen kört bil upp till Kristiansund för att byta till MC. Tanken var att vi skulle mötas i Storlien och övernatta på vandrarhem men mannens gamla motorcykel från -57 ville inte gå när den blev varm.

Han lyckades ta sig till Trondheim och jag körde på i ösregn (det regnade från Östersund) och kom kall och våt till Trondheim vid åttatiden på kvällen. Mannen fixade rum på Lilletorget hotell, jag tog en lång varm dusch medan han lånade en hårtork för att torka mina kläder (även Goretex blir blött - men mest på utsidan), skor och handskar.

Härligt och efterlängtat återseende, middag och övernattning i Trondheim innan vi kunde fortsätta...

:hjerter:

oops... nu fyller jag din dagbok med mina romantiska minnen... sorry. Hoppas ni får lika härliga minnen från er hotellhelg i Trondheim som vi har

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cappo og Furstina - koselig at dere er innom her.

Furstina: er bare koselig å lese om deres romantiske møter :wink:

Håper vår helg blir like romantisk også.... :wink:

Jeg har nå i allefall bestilt hotell fra torsdag til lørdag. Sambo ville egentlig kjøre hver dag, men der nektet jeg.

Jeg føler det er "ille nok" det vi skal igjennom, om vi ikke må kjøre langt hver dag også :-?

Så da drar vi inn i morgen kveld, får stå opp "sent" på fredag og får slappe av der etter uttaket også, og så drar vi hjem etter at jeg har vært på sykehuset og fått spørøyta mi på lørdag....

Så får jeg litt av min vilje oppfylt, og det samme får sambo :tunge1:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Nå er SISTE dose med nesespray tatt :sjarmor:

Hvor jeg gleder meg til å kunne sove i morgen tidlig - uten å bli vekt kl 8 for å ta sprayen. Og å slippe å våkne senere på dagen med den ekle bismaken i munnen....

:hoppe:

Om litt under 6 timer skal eggløsningssprøyta settes også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fikk jeg bekreftelse pr mail om at hotellreservasjonen var registeret.

Så nå er alt "klappet og klart"...

Lurer på om det går noen bra film på kino i morgen (siden hotellet er like ved den ene kinoen i Trondheim) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Ja du fikk det som du ville der, Tex :ler:

Kryss fingrene du, jeg trnger det nok... :-?

Nå har jeg bestilt billetter til kino i morgenkveld også - kl 21.15, så da får jeg "lokket" med meg sambo inn til Trondheim gangske "tidlig" - for vi må jo sjekke inn først, osv vet du :wink:

Og så er det bare å gå bort til hotellet etterpå. (Skal ta med en flaske alkoholfri vin, tror jeg - det kan jo være godt sånn kvelden før)

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse masse masse lykke til!!!!!!

Klarer ikke helt å forestille meg hvor deilig det må være at det skjer noe! Og samtidig så innmari spennende, gleder meg til å følge med fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere.

Nå er det like før vi skla til å dra inn til Trondheim, så da kommer det ikke noen oppdatering før på lørdags ettermiddagen...

Da er uttaket overstått, og jeg har fått høre om det har blitt noen befruktning *nervøs*

Takk for at dere tenker på meg

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...