Gå til innhold

Pinlig problem


Kvinneguide28

Anbefalte innlegg

Hei kvinner!

Jeg har fått i oppdrag å holde damenes tale på julebordet på jobben(ja, vet at det er rart at en kvinne har fått den oppgaven). Er det noen som har gjort dette før? Hva skal man egentlig si?

Jeg forsøkte å få hjelp til dette på nakenprat.no, men der handlet de fleste svarene jeg fikk om penis-størrelser.

 

 

Endret av Kvinneguide28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det rart at en kvinne får oppgave i å holde tale for damene ?
Og hvorfor i all verden vil/skal du snakke om peniser/naken/seksuell ting i en TALE på JOBBjulebord?!

Hva med å heller snakke om artige ting man kan spøke med fra jobbhverdagen, og feminisme og girlpower og fremsnakking av medsøstre på jobben?

Anonymkode: 5f09e...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en jobb som involverer nakenhet? Hvis ikke ser jeg ikke hvorfor du leter etter svar på nakenprat....

Anonymkode: 0dcca...0bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hei kvinner!

Jeg har fått i oppdrag å holde damenes tale på julebordet på jobben(ja, vet at det er rart at en kvinne har fått den oppgaven). Er det noen som har gjort dette før? Hva skal man egentlig si?

Jeg forsøkte å få hjelp til dette på nakenprat.no, men der handlet de fleste svarene jeg fikk om penis-størrelser.

 

 

Hæ? Nei,det her forsto jeg ingenting av.Hvorfor rart at du skal holde talen for damene,og hvilken jobb har du egentlig,når du søker svar på nakenprat?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Nei,det her forsto jeg ingenting av.Hvorfor rart at du skal holde talen for damene,og hvilken jobb har du egentlig,når du søker svar på nakenprat?? 

Jeg jobber i et selskap som har ansvar for å bytte og vaske dørmatter for offentlige bygg i Oslo. Jeg ble tipset om at nakenprat.no var et fint sted å begynne å gjøre research av en kollega på jobben. Vet ikke helt hva jeg skal tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha brukt det at dere vasker og bytter ut dørmatter, slik at de holder lengre som en innfallsvinkel på at man skal ta vare på seg selv for å gjøre bedre nytte ellers i livet.  Understreke at dere IKKE skal være dørmatter, men at du likevel kan bruke dette som en billedliggjøring. 

For hva skjer dersom dørmattene blir helt utslitt, eller ikke er der lengre? - Da legger man nemlig merke til hvilken funksjon de hadde, selv om man ikke tenker over det når de er der. Når dørmattene ikke er der, blir det mer skittent, våtere, det kan skje ulykker osv...

Dere har en typisk jobb som man ikke legger så mye merke til og ikke oppnår så fryktelig mye hyllest for, men som er nødvendig og som det trengs at dere selv finner stolthet i, selv om ikke den jevne person tenker noe særlig over det. 

Siden det er damenes tale, ville jeg f.eks ha trukket sammenlikninger til tidligere tiders husmødre som ikke alltid fikk så mye hyllest, men som hadde mange oppgaver, som mange bare merket om det ikke var gjort. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Jeg jobber i et selskap som har ansvar for å bytte og vaske dørmatter for offentlige bygg i Oslo. Jeg ble tipset om at nakenprat.no var et fint sted å begynne å gjøre research av en kollega på jobben. Vet ikke helt hva jeg skal tro.

ok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...