Tulla2 Skrevet 4. oktober 2004 #1 Skrevet 4. oktober 2004 Hei For et halv år siden fikk jeg beskjed om at jeg har betennelse i slimposen i øvre del av låret (på utsiden). Var hos legen av en annen grunn - så det ble rett og slett ikke sagt noe mer om det. Det var andre ting som var viktigere. Nå et halvt år etter er den like vond. Noen som vet om den skal gå over av seg selv eller om jeg må ha noe medisin for at den skal gå bort? Håper noen har vært borti dette før slik at jeg kan få svar :-)
Gjest Fighter Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 Du bør vel ta betennelsesdempende medisin.
Tulla2 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2004 Det er det jeg har begynt å lure på, men det kan jo være en av de tingene som går over av seg slev :-?
Tusenfryd Skrevet 5. oktober 2004 #4 Skrevet 5. oktober 2004 En betennelse som varer i et halvt år, ville jeg definitivt gjort noe med, det har jo ikke gått over av seg selv. Noen ganger kan du trene bort endel sånne ting, men da skal du veiledes av en dyktig fyrsioterapeut. Oppsøk legen din i første omgang.
Twigi Skrevet 6. oktober 2004 #5 Skrevet 6. oktober 2004 Oj, er det slimposer der også? Jeg har slitt med slimposebetennelse i armen. Det funker langt på vei å spise store doser med omega-3 tilskudd (NB kun omega 3, ikke omega 6 for det fremmer betennelsen) og kutte ned på sukkerinntaket. Sukker stimulerer betennelse.
Gjest Ane Sandvik Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 jeg sliter med samme problem,men når jeg først gikk til legen min og fikk bekrefte hva det var sa hun at hun vil sette lokalbedøvelse og kortisonsprøyte i låret for å dempe smertene ^^.du kan og prøve det samme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå