AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Dette er kanskje mere privat, men har store problemer med UVI og tilbakevendene UVI. Men bar hos legen å fikk antibiotika mot det igjen, men etter det ble jeg plaget med kløe, svie å sur lukt i underlivet. Vasker meg dagelig, men lulten, svien å kløen forsvinner ikke. Noen som har noen tips eller råd til dette, eller bør jeg kontakte lege? Anonymkode: 40f75...273
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Bakteriell vaginose lukter ikke surt, men du kan jo bare kjøpe noen melkesyrebakterier i stikkpiller på apoteket for ubalanse i underlivet. Tror du kan få kjøpt tamponger med melkesyre også. Anonymkode: a38b3...6d2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #3 Skrevet 10. desember 2015 Bakteriell vaginose lukter ikke surt, men du kan jo bare kjøpe noen melkesyrebakterier i stikkpiller på apoteket for ubalanse i underlivet. Tror du kan få kjøpt tamponger med melkesyre også. Anonymkode: a38b3...6d2takk for tipset det skal jeg prøve! Anonymkode: 40f75...273
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå