Gå til innhold

Jobbe som frivillig i jula?


Julie

Anbefalte innlegg

Har så smått begynt å tenke på jula og funnet ut at jeg heller kunne tenkt meg en litt annen jul enn den tradisjonelle familiejula..

Noen som vet om det er mulig å jobbe som frivillig, fortrinnsvis i Tr.heim? Sendte gatepresten en mail i fjor, men de hadde ikke bruk for hjelp, forstod det sånn at de ikke hadde noe spes. arrangement (?) på juleaften.

Noen som vet om det finnes noe lignende i Oslo?

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fighter

Jeg har jobbet frivillig i Kirkens Bymisjon. Det var ikke på julaften, men i romjula. Du kan jko høre om du kan jobbe i romjula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I Bergen er det gatepresten som har arrangement, men jeg tror at Frelsesarmèen også har noe. De steller i stand julefeiring på selve julaften.

Jeg har alltid ønsket å være med der. Ønsker å gi noe til andre som ikke har det så bra og da kunne jeg jo vært med å lage jul for dem. Men familien min har alltid satt seg på bakbeina og vil at jeg skal være med dem. Vi er en veldig liten familie så de mener at jeg ville ødelagt jula for dem.. :roll:

Nå føler jeg at jeg ikke kan gjøre det siden jeg har fått mann og barn. Må kanskje konsentrere meg om å lage jul for dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...