Gå til innhold

Cerazette

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor trygg er den hvis den brukes riktig? Burde den brukes samtidig med kondom for å være helt sikker? 

Anonymkode: 2c0b9...ff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er rimelig sikker, men jeg hadde ikke sjanset selvom :) Faren for kjønnssykdommer er alltid der!

Skrevet

Den er rimelig sikker, men jeg hadde ikke sjanset selvom :) Faren for kjønnssykdommer er alltid der!

Jeg er ikke løs på tråden altså. Så det er snakk om fast partner.

Skrevet

Jeg er ikke løs på tråden altså. Så det er snakk om fast partner.

Jeg ville nok fortsatt ha brukt kondom :) Ikke det at jeg har gjort det selv, har hatt 13 partnere, så jeg har hatt flaks! Men jeg ville ikke gambla og satsa på at det går greit. Ja, passe "kleint" å be en ny partner om å sjekke seg, but it´s for your best :) Vet ikke hvor mange partnere du har hatt, men kanskje teste deg og? :)

Skrevet

Jeg ville nok fortsatt ha brukt kondom :) Ikke det at jeg har gjort det selv, har hatt 13 partnere, så jeg har hatt flaks! Men jeg ville ikke gambla og satsa på at det går greit. Ja, passe "kleint" å be en ny partner om å sjekke seg, but it´s for your best :) Vet ikke hvor mange partnere du har hatt, men kanskje teste deg og? :)

jeg er ren og pen og frisk som en fisk. Partneren min og. Heldigvis! 

Skrevet

Cerazette er helt sikker om du bruker den rett. Men den beskytter kun mot graviditet. Men om partneren din ikke har noen kjønnsykdommer å du ikke har noen, så er den værtfall sikker, å du trenger ikke bruke kondom om du vil bruke p-pillene i stede for bruk av kondom. 

Men de må bli tatt til samme tidspunkt vær dag om du vil være helt sikker, men de fungerer bra. :) 

Anonymkode: 2cea6...4fa

Skrevet

Cerazette er helt sikker om du bruker den rett. Men den beskytter kun mot graviditet. Men om partneren din ikke har noen kjønnsykdommer å du ikke har noen, så er den værtfall sikker, å du trenger ikke bruke kondom om du vil bruke p-pillene i stede for bruk av kondom. 

Men de må bli tatt til samme tidspunkt vær dag om du vil være helt sikker, men de fungerer bra. :) 

fint :)

Skrevet

jeg er ren og pen og frisk som en fisk. Partneren min og. Heldigvis! 

Og dere er helt eksklusive? :) Jeg har gått på cerazette fra 8. klasse og frem til nå(bare ett opphold når jeg ble gravid, men det var planlagt), er 24 år :) Jeg er også såpass heldig at de gjør at jeg ikke får mensen!

Skrevet

Og dere er helt eksklusive? :) Jeg har gått på cerazette fra 8. klasse og frem til nå(bare ett opphold når jeg ble gravid, men det var planlagt), er 24 år :) Jeg er også såpass heldig at de gjør at jeg ikke får mensen!

Enn så lenge i hvertfall, men jeg har ikke så mye å tape heller så.

Skrevet

Ville bare kommentere dette. Cerazette kan taes med like stort slingringsmonn som vanlige p-piller, dvs 12 timer. Men det er sikkert lurt å ta den til samme tidspunkt for å ikke glemme det, og muligens for å unngå mellomblødninger.

Anonymkode: 13835...36f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...