AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #1 Skrevet 10. desember 2015 Når eg var gravid , 10 uker på veg var eg på ultralyd pga smerter i leveren. Der fant dei to store svulster på 5 og 7 cm. Vart antatt fhn, altså hormonkuler. Kontroll i løpet av svangerskapet viste ingen vekst. Etter att barnet vart født i høst , har eg vert på vanlig ultralyd, ultralyd med kontrast, og sist mr med kontrast.No ser det ut som det er meir omfattende enn eg trudde.Fikk brev om att eg no må til Trondheim for ny mr med kontast og operasjon . Den eine kulen er fhn og den andre mulig adenom med avvikende signal og usikker vurdering.Står att eg må slutte med prevasjon. Etter mykje googling ser eg att adenom er ein godartet svulst som kan bli ordartet. Og er er redd for att min er det. Ut fra tidligere mr bilder ,så har eg hatt desse kulene i fleire år. Har legetime i morgo til fastlegen og skal ha ein del spørsmål klar.Eg har smerter i leveren kvar dag, og spesielt etter mat. Er gul rundt øynene.Men eg er livredd for kva eg har i vente. Eg er 33 år og har to små barn , den minste 12 uker gammel. Livredd for att det er kreft og att eg ikkje får oppleva barndommen deres.Gråt meg i søvn i natt.. synest det er skummelt med operasjon og redd for svaret ...Fleire som har vert borti denne typen svulster? Anonymkode: 1742c...710
Gjest chisandra Skrevet 10. desember 2015 #2 Skrevet 10. desember 2015 Har ikke noe glupt å komme med, vil bare gi deg en klem.
Ragnar89 Skrevet 11. desember 2015 #3 Skrevet 11. desember 2015 Klem til deg og lykke til . Ikke ta sorgene på forskudd
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #4 Skrevet 11. desember 2015 Jeg forstår godt at du er redd og det er vel lite man kan si for at akkurat du skal slutte å være det. Føler meg deg og krysser fingre for deg. Anonymkode: 4b12a...f6e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå