Gå til innhold

For menn er vi bare bruk og kast...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer aldri til å finne lykken… Menn er noen psykopater alle mann… Bruker oss for sex for så å stikke av. Lover gull og grønne skoger, men lurer deg trill rundt. Hvorfor finner vi kvinnfolk oss i dette? Om vi alle kunne gått sammen om å knipe igjen til de skjerper seg, ja da kanskje…

Anonymkode: 696e8...942

Hvordan tenkte du at dette skulle fungere i praksis? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sant det du sier...

Men jeg er ikke bitter, bare så lei av alle psykopatene. Opplever noe vondt, tenker at "aldri mer", men så faller jeg da... Også tenker jeg, han her er anderles. Forstår ikke hvordan mødre kan oppdra sønnene sine sånn. Tenk om vi damer gikk rundt og oppførte oss likedan?

- hilsen TS

Hvorfor skylder du på menn når problemet er 100 % ditt eget?

Slutt å ligg med bad boys som er over din egen liga, så er problemet ditt løst. Det er din egen feil at du konsekvent velger feil menn.

Anonymkode: 4a260...83b

• Liker 3
Skrevet

Enkel løsning TS: Ta deg sammen. Ikke vær en dørmatte, stå opp for deg selv og dine egne krav. Bruk litt kritisk sans, og samtidig kan du ikke forvente at en mann vil akkurat det samme som deg.

Skrevet

Kommer aldri til å finne lykken… Menn er noen psykopater alle mann… Bruker oss for sex for så å stikke av. Lover gull og grønne skoger, men lurer deg trill rundt. Hvorfor finner vi kvinnfolk oss i dette? Om vi alle kunne gått sammen om å knipe igjen til de skjerper seg, ja da kanskje…

Kvinner "finner seg" i dette fordi de ELSKER å bli DOMINERT av kjekke ALPHA SLAYERE. Psykopatisk oppførsel = ekstremt dominerende = ekstremt tiltrekkende. Vi har kun naturen å takke for dette. Kvinner har ingen rett til klage da det finnes uendelige horder med beta-forsørgere der ute. Hvis du kunne velge, ville du blitt brukt og kastet eller forblitt ubrukt som feilvare?

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer alltid på hvem det er som skriver slike tråder som dette. Er det seriøst? Sint, bitter kvinne? Sint, bitter mann som synes damer velger feil? Uansett har de virkeligheten opp-ned, for de aller fleste oppfører seg skikkelig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer alltid på hvem det er som skriver slike tråder som dette. Er det seriøst? Sint, bitter kvinne? Sint, bitter mann som synes damer velger feil? Uansett har de virkeligheten opp-ned, for de aller fleste oppfører seg skikkelig.

Nå må du huske at alle har forskjellige erfaringer. Fordi om DU har opplevd at de fleste menn er snille, så er vi mange som har opplevd det motsatte. Eller sier du at jeg fortjente å bli utsatt for seksuelt misbruk av menn fra jeg var barn? Jeg fortjente voldtektsforsøket av noen pakistanske gutter da jeg var 5 år? Pga disse hendelsene HATER jeg menn. De gjør meg livredd og jeg gråter bare noen snakker til meg. Er også livredd når menn snakker høyt. Jeg aksepterer at det finnes menn i normale forhold, men det fins nok av rasshøl der ute. Vi er mange som har blitt utsatt for utroskap og svik som er så ille atte hjælp. Og slutt å bruk ordet BITTER. Er så lei av å lese det. Like bitter som ph-verdien i f..a mi sier jeg da! 

Anonymkode: 03cb6...683

• Liker 2
Skrevet

Kvinner "finner seg" i dette fordi de ELSKER å bli DOMINERT av kjekke ALPHA SLAYERE. Psykopatisk oppførsel = ekstremt dominerende = ekstremt tiltrekkende. Vi har kun naturen å takke for dette. Kvinner har ingen rett til klage da det finnes uendelige horder med beta-forsørgere der ute. Hvis du kunne velge, ville du blitt brukt og kastet eller forblitt ubrukt som feilvare?

Skjønner ikke hva du mener.. kan du skrive onkli? 

Anonymkode: 03cb6...683

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...