Gå til innhold

For menn er vi bare bruk og kast...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer aldri til å finne lykken… Menn er noen psykopater alle mann… Bruker oss for sex for så å stikke av. Lover gull og grønne skoger, men lurer deg trill rundt. Hvorfor finner vi kvinnfolk oss i dette? Om vi alle kunne gått sammen om å knipe igjen til de skjerper seg, ja da kanskje…

Anonymkode: 696e8...942

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hva du gjør som kvinne så blir menn aldri fornøyde så det kan du bare glemme. De skal ha og ha og ha men aldri gi. Har du lyst på blomster?ja da skylder du han 4 retters middag etterpå. Hjalp han deg med noe hjemme for å være 'snill',forget it,Han skal garantert ha noe i retur.

ikke Vær bitter og slutt å bry deg om menn og deres krav,ikke la deg styres da blir du bare såret☺ droppe dem og lev lykkelig. Ikke Vær sur og oppgitt bare lev i fred,tro meg,det er så mye bedre enn å være opphengt i skyhøye krav☺☺☺

• Liker 2
Skrevet

Din idé er å forene alle verdens kvinner til å bruke sex som pressmiddel for å få menn til å skjerpe seg? Også kaller du alle menn psykopater? Tror noen bør se seg i speilet.

Ellers kan jeg informere om at det er utrolig mange fine menn der ute! Synes nesten alle er snille og omsorgsfulle. Så enten har du vært veldig uheldig, eller så velger du feil type menn. Det kan være vanskelig å se og innrømme, men du i så fall gjøre noe med. 

• Liker 11
Skrevet

Nå er ikke alle menn sånn. Og det finnes noen kvinner som er sånn og. Så må vi vel prøve å bli litt flinkere, til å sile ut de mennene som bare vil bruke oss. Og noen ganger er vel og mennene oppriktige da de har lovet gull og grønne skoger, men så er det noe som skjer, så blir det ikke sånn. Man kan ikke styre følelsene sine.

• Liker 2
Skrevet

Uansett hva du gjør som kvinne så blir menn aldri fornøyde så det kan du bare glemme. De skal ha og ha og ha men aldri gi. Har du lyst på blomster?ja da skylder du han 4 retters middag etterpå. Hjalp han deg med noe hjemme for å være 'snill',forget it,Han skal garantert ha noe i retur.

ikke Vær bitter og slutt å bry deg om menn og deres krav,ikke la deg styres da blir du bare såret☺ droppe dem og lev lykkelig. Ikke Vær sur og oppgitt bare lev i fred,tro meg,det er så mye bedre enn å være opphengt i skyhøye krav☺☺☺

Ja, sant det du sier...

Men jeg er ikke bitter, bare så lei av alle psykopatene. Opplever noe vondt, tenker at "aldri mer", men så faller jeg da... Også tenker jeg, han her er anderles. Forstår ikke hvordan mødre kan oppdra sønnene sine sånn. Tenk om vi damer gikk rundt og oppførte oss likedan?

- hilsen TS

• Liker 3
Skrevet

Om man ikke ønsker å være bitter så bør man vel ikke snakke om at menn bare skal ha og ha, men aldri gi?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg ser du gir tips, som du heller burde prøve å følge selv. 

Endret av King in the North
  • Liker 1
Skrevet

Ja, sant det du sier...

Men jeg er ikke bitter, bare så lei av alle psykopatene. Opplever noe vondt, tenker at "aldri mer", men så faller jeg da... Også tenker jeg, han her er anderles. Forstår ikke hvordan mødre kan oppdra sønnene sine sånn. Tenk om vi damer gikk rundt og oppførte oss likedan?

- hilsen TS

Kanskje de har det fra fedrene?

Anonymkode: 3d8fc...15b

• Liker 4
Skrevet

Ja, sant det du sier...

- hilsen TS

Men i alle dager, er du helt blåst? Hvorfor skylder du på mødrene? Alle er ansvarlige for sine egne handlinger og dessuten, hva med fedrene? Disse mannfolkene dine har kanskje hatt dårlige mannlige rollemodeller, har du tenkt på det?

Anonymkode: 68fe1...0c4

Skrevet

Noen menn er kravstore idioter, noen menn ålreite mennesker, noen menn finner seg i alt for mye.De er altså som oss kvinner og finnes derfor i mange forskjellige kategorier. 

Anonymkode: a67fb...27d

Skrevet (endret)

Forstår du er satt ut og såret men ikke lur deg selv i å tro at alle menn er slik. Finnes så mange gode, ordentlig menn som virkelig får deg til å føle deg elsket og spesiell. Du må bare kjempe videre. Ser ofte kvinner som er slik også!

Endret av Rammfrø
  • Liker 1
Skrevet

Det beste en kan gjøre er å bruke de tilbake. Lære seg å bli et helt individ i seg selv. Ikke gjør deg avhengig av en mann, ikke vær needy. Lær deg å stå på egne ben så du vet du kan gå fra en mann når som helst, skulle du gå inn i et forhold med en. Aldri bli sammen med en mann fordi du føler du trenger en. Bli sammen med en mann fordi du ønsker akkurat han i ditt liv.

Det litt mer ekstreme er å få barn som singel og så finne en mann. Da vet du at du kan bryte ut når som helst, hvis det blir problemer. Og barnet vil ikke bli brukt mot deg, eller bli en kasteball. Barnet vil alltid ha en forelder det kan føle seg trygg på.

Men viktigst av alt, aldri gjør deg avhengig av en mann.

Anonymkode: 90b60...a13

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser du gir tips, som du heller burde prøve å følge selv. 

Jeg har ikke noe imot menn jeg,men jeg forstår ikke at folk gidder å legge seg flate for andres krav? Man har det mye bedre I livet om man slutter å bry seg om hva menn mener. Kvinner blir jo aldri fornøyde og føler seg stygge hele gjengen fordi vi får tørket over huet konstant at vi må se tipptopp ut for at en mann skal gidde å bruke tiden sin på oss, så da sier jeg bare dropp det,drit I dem og lev godt☺☺☺☺

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kommer aldri til å finne lykken… Menn er noen psykopater alle mann… Bruker oss for sex for så å stikke av. Lover gull og grønne skoger, men lurer deg trill rundt. Hvorfor finner vi kvinnfolk oss i dette? Om vi alle kunne gått sammen om å knipe igjen til de skjerper seg, ja da kanskje…

hva om du har litt klasse og holder buksa på i begynnelsen.
lett å luke ut useriøse menn når du nekter dem sex.

Endret av herremann
  • Liker 3
Skrevet

Ja, sant det du sier...

- hilsen TS

Først og fremst bør du kutte ut diagnosene. Mulig det har en viss terapeutisk verdi for deg å stemple folk på den måten, men om en mann viser seg å ikke være interessert i et forhold med deg er det ikke dermed sagt at han er psykopat. Sannsynligheten for det er faktisk forsvinnende liten. Forøvrig: Damer oppfører seg likedan. Kanskje du alltid er 100% ærlig, men svært mange er ikke.

For det andre: Du burde kanskje se litt på deg selv og hva du tilbyr, og ikke minst hvilke menn du velger. Hva har du til felles med dem? Hvis de bare er interessert i sex, hvorfor er de det? Er det den eneste eller mest åpenbare kvaliteten du har? Jeg er mann, og jeg vil gjerne ha en kjæreste, men det forutsetter at det er noe mer der enn bare fysisk tiltrekning. Hvis du er interessert i et forhold, ikke bruk sex til å selge det. Hvis hva annet du har å tilby.

Anonymkode: b981c...010

• Liker 1
Skrevet

Jaja, jeg har ikke tenkt å knipe igjen bare fordi at du er misfornøyd.

Du får slutte å ha sex i tro på noe mer, men heller ha sex fordi at du liker tilværelsen akkurat der og da. Når/hvis det da blir slutt så har du ihvertfall hatt det godt så lenge det varte. :)

• Liker 1
Skrevet

Noen menn er psykopater, heter det. Og de tror jeg egentlig det kun finnes et fåtall av.

Jeg tror heller du har rotet deg borti feil type menn for deg. Prøv å lete et annet sted enn du gjør nå? Eller ta kontakt med en annen type mann enn du normalt tiltrekkes av. Du kan bli veldig positivt overrasket :) 

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ja, sant det du sier...

- hilsen TS

Det er da nok av kvinner som oppfører seg slik, kjenner mange menn som har blitt såret av kvinner. 

Uansett burde du gå for en annen type menn.

Skrevet

If you meet an asshole in the morning, you met an assholeIf you meet assholes all day, you're the asshole

Det finnes så utrolig mange fine, gode menn der ute! Min samboer er helt fantastisk, og da jeg fikk en lidelse som hindrer meg i å ha sex fikk jeg også bekreftet at han er med meg for meg, ikke for å bruke meg for sex. 

Har så klart blitt brukt også, men de gadd jeg jo ikke å være med i lengden. 

Anonymkode: b8d6b...bb5

Skrevet

Jeg er veldig kritisk til menn selv, uansett synes jeg du går over grensen når du kaller alle menn psykopater. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...