AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har vært i et forhold i ca 10 år, vi har vært gift de fleste av dem. Jeg er en seksuell person i utg.punktet men min partner er nok ikke helt det.. Som de fleste hadde vi mer sex i begynnelsen, men etter barn og innhenting av travel hverdag har vi egentlig aldri sex mer. Jeg husker ikke sist.. Så D er kanskje 3mnd siden?! Mannen min får ereksjon dersom jeg tar på ham, men jeg må alltid ta initiativ og han finner mange unnskyldninger for å "slippe unna" (ikke i stua, det kan komme noen, ikke tid, orker ikke, kanskje etterpå). Jeg har forsøkt å ta dette opp med ham og han blir såret og sur. Jeg har foreslått familieterapi, kjøpt filmer, leketøy, undertøy, vært fristerinne, fortvilet, sint og slem. Føler meg ekstremt avvist.. Føler sex har blitt vanskelig, noe syndelig og fælt. Selvfølelsen er ødelagt og jeg føler jeg ikke får til sex sammen med han mer.venninner lurer på om han er homo eller utro.. Jeg kan jo ikke tro det... Han jobber mye men sjelden langt fra hjemmet og med liten omgangskrets. Han sier han er sliten, føler seg nok litt deppa i en stressende hverdag, men jeg vet ikke.. Jeg forstår ikke hva jeg gjør feil.. Hva tenker dere? Anonymkode: 62ae5...cce
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Jeg har vært i et forhold i ca 10 år, vi har vært gift de fleste av dem. Jeg er en seksuell person i utg.punktet men min partner er nok ikke helt det.. Som de fleste hadde vi mer sex i begynnelsen, men etter barn og innhenting av travel hverdag har vi egentlig aldri sex mer. Jeg husker ikke sist.. Så D er kanskje 3mnd siden?! Mannen min får ereksjon dersom jeg tar på ham, men jeg må alltid ta initiativ og han finner mange unnskyldninger for å "slippe unna" (ikke i stua, det kan komme noen, ikke tid, orker ikke, kanskje etterpå). Jeg har forsøkt å ta dette opp med ham og han blir såret og sur. Jeg har foreslått familieterapi, kjøpt filmer, leketøy, undertøy, vært fristerinne, fortvilet, sint og slem. Føler meg ekstremt avvist.. Føler sex har blitt vanskelig, noe syndelig og fælt. Selvfølelsen er ødelagt og jeg føler jeg ikke får til sex sammen med han mer.venninner lurer på om han er homo eller utro.. Jeg kan jo ikke tro det... Han jobber mye men sjelden langt fra hjemmet og med liten omgangskrets. Han sier han er sliten, føler seg nok litt deppa i en stressende hverdag, men jeg vet ikke.. Jeg forstår ikke hva jeg gjør feil.. Hva tenker dere?Anonymkode: 62ae5...cceDette. Depresjon er noe mange menn sliter med å snakke om. Blir han lett irritert/frustrert over ting? Anonymkode: 6332d...7ab
ajarRun Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Er han overvektig? Får han sine 3x 20 minutter kardio i uken? Røyker han?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 venninner lurer på om han er homo eller utro.. Anonymkode: 62ae5...cceKanskje han ikke liker at du diskuterer deres/hans privatliv med venninnene dine? Anonymkode: 60c6a...bd8 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Dette. Depresjon er noe mange menn sliter med å snakke om. Blir han lett irritert/frustrert over ting?Anonymkode: 6332d...7abNei, han er en rolig person. Havner nok mer i andre enden, resignerer, trekker seg vekk og graver seg ned i jobb.. Anonymkode: 62ae5...cce
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Er han overvektig? Får han sine 3x 20 minutter kardio i uken? Røyker han?ikke overvektig i det heletatt, slank og ift pga jobb men trener ikke. Dessverre røyker han.. Noe som plager meg siden jeg liker godt å kysse, og ikke får så lyst til det når der lukter/smaker røyk. Anonymkode: 62ae5...cce
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #7 Skrevet 9. desember 2015 Kanskje han ikke liker at du diskuterer deres/hans privatliv med venninnene dine? Anonymkode: 60c6a...bd8Jeg gjør jo ikke det i all offentlighet og forran han da.. Han vet ikke hva de få vet, men regner med at han sikkert ikke hadde syntes så mye om det. Samtidig som jeg tenker at han ikke burde bli så overrasket over at jeg snakker med noen om mine utfordringer, som jo egentlig er ganske vanlig å gjøre.. Anonymkode: 62ae5...cce
ajarRun Skrevet 9. desember 2015 #8 Skrevet 9. desember 2015 ikke overvektig i det heletatt, slank og ift pga jobb men trener ikke. Dessverre røyker han.. Noe som plager meg siden jeg liker godt å kysse, og ikke får så lyst til det når der lukter/smaker røyk.Anonymkode: 62ae5...cceDessverre får jeg ikke lov til å anbefale medisiner på dette forumet, men det finnes et preparat for røykeslutt som også øker sekslyst. Å slutte å røyke i tillegg til å trene kardio vil nok gjøre underverker.
Gjest Coolaid Skrevet 11. desember 2015 #9 Skrevet 11. desember 2015 Jeg har vært i et forhold i ca 10 år, vi har vært gift de fleste av dem. Jeg er en seksuell person i utg.punktet men min partner er nok ikke helt det.. Som de fleste hadde vi mer sex i begynnelsen, men etter barn og innhenting av travel hverdag har vi egentlig aldri sex mer. Jeg husker ikke sist.. Så D er kanskje 3mnd siden?! Mannen min får ereksjon dersom jeg tar på ham, men jeg må alltid ta initiativ og han finner mange unnskyldninger for å "slippe unna" (ikke i stua, det kan komme noen, ikke tid, orker ikke, kanskje etterpå). Jeg har forsøkt å ta dette opp med ham og han blir såret og sur. Jeg har foreslått familieterapi, kjøpt filmer, leketøy, undertøy, vært fristerinne, fortvilet, sint og slem. Føler meg ekstremt avvist.. Føler sex har blitt vanskelig, noe syndelig og fælt. Selvfølelsen er ødelagt og jeg føler jeg ikke får til sex sammen med han mer.venninner lurer på om han er homo eller utro.. Jeg kan jo ikke tro det... Han jobber mye men sjelden langt fra hjemmet og med liten omgangskrets. Han sier han er sliten, føler seg nok litt deppa i en stressende hverdag, men jeg vet ikke.. Jeg forstår ikke hva jeg gjør feil.. Hva tenker dere?Anonymkode: 62ae5...cceSkal jeg tippe, jeg kjenner jo ikke mannen din, så har han noen følelsesmessige problemer med seg selv og livet sitt. Det kommer i uttrykk ved at han unngår sex og intimitet med deg. Kan også være at han opplever press fra deg siden du er så "¨på" og ønsker å ordne hans manglende interesse. Han er ikke fornøyd med seg selv og livet sitt, kanskje han ikke føler seg god nok. Det er vanlig å oppleve depresjon i løpe av livet. Det er nok ikke du som gjør noe feil, det er noe som bor inni ham
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå