Gå til innhold

Lager than life


Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa

Jeg FORSTÅR IKKE DEN REKLAMEN! hva mener de? Jada, de har fjernet en R. Larger than life. Lager than life. OK. Men hva i heiteste er tanken? Det irriterer meg grenseløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Margit Spat

Det er den aller mest irriterende reklamen jeg vet om. Regner med det handler om at de har alt mulig på lager i den butikken, eller kanskje at det er en nettbutikk som kun består av et kjempelager, men det hjelper ikke. Dårligere ordspill har aldri vært pønsket ut noensinne. Bah! Det var dagens utblåsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og som NetOnNet beskriver filmen selv slik: Dette er en hyllest til alle dere som har oppdaget den smarteste måten å handle hjemmeelektronikk på — Rett fra lagerhylla. Dere er Lager than life!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Og som NetOnNet beskriver filmen selv slik: Dette er en hyllest til alle dere som har oppdaget den smarteste måten å handle hjemmeelektronikk på — Rett fra lagerhylla. Dere er Lager than life!

haha. Javeeel. Nå var den på tv igjen. Hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Og som NetOnNet beskriver filmen selv slik: Dette er en hyllest til alle dere som har oppdaget den smarteste måten å handle hjemmeelektronikk på — Rett fra lagerhylla. Dere er Lager than life!

Når slagordet må forklares, er det virkelig definisjonen av et dårlig slagord. 
Gode slagord er selvforklarende :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike meningsløse språklige påfunn, når de er laget med vilje, irriterer meg mye, så jeg bytter kanal med en gang jeg ser denne reklamen begynne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...