AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 hvor er dere mest glad i å reise, og hvorfor?hvor ofte reiser dere? Anonymkode: 4d6f9...dae
Gjest Linaria Skrevet 12. desember 2015 #2 Skrevet 12. desember 2015 Liker best å reise rundt på de britiske øyer. Nå bor jeg her, så reiser hjem til Norge av og til. Blir vel en reise ca. en-to ganger i måneden (om man ikke regner med dagsturer).
Anglofil Skrevet 12. desember 2015 #3 Skrevet 12. desember 2015 Jeg er veldig glad i Storbritannia og har pleid å reise dit minst en gang per år, men gjerne to. Jeg er anglofil og liker å finne fram min "indre brite", jeg føler meg veldig hjemme der. Til sommeren tenkte vi å reise på interrail gjennom Skottland, England og Wales, nettopp fordi det er så mye jeg ikke har fått sett ennå, og så mye jeg ønsker å oppleve. Ellers pleier vi alltid å reise til varmere strøk om sommeren, slik som til Spania, Tyrkia m.fl., men det er aller mest for å få sol på kroppen og tilgang til air condition. Ikke for det, det er mye å oppleve også, spesielt i Spania, så har reist mye rundt i landet. Jeg/vi reiser 1-2 ganger i året. 1 gang i året på en lengre reise til sydligere strøk (neste år blir dette byttet ut med interrail), og 1 gnag i året pleier vi å ha en storbyreise. I tillegg til dette pleier vi også å ha noen småturer til andre steder i landet vårt, f.eks en helg i en annen by i Norge, eventuelt Sverige og Danmark. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå