Gå til innhold

reiser.

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvor er dere mest glad i å reise, og hvorfor?

hvor ofte reiser dere? :)

Anonymkode: 4d6f9...dae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best å reise rundt på de britiske øyer. Nå bor jeg her, så reiser hjem til Norge av og til. Blir vel en reise ca. en-to ganger i måneden (om man ikke regner med dagsturer).

Skrevet

Jeg er veldig glad i Storbritannia og har pleid å reise dit minst en gang per år, men gjerne to. Jeg er anglofil og liker å finne fram min "indre brite", jeg føler meg veldig hjemme der. Til sommeren tenkte vi å reise på interrail gjennom Skottland, England og Wales, nettopp fordi det er så mye jeg ikke har fått sett ennå, og så mye jeg ønsker å oppleve. :)

Ellers pleier vi alltid å reise til varmere strøk om sommeren, slik som til Spania, Tyrkia m.fl., men det er aller mest for å få sol på kroppen og tilgang til air condition. ;) Ikke for det, det er mye å oppleve også, spesielt i Spania, så har reist mye rundt i landet. 

Jeg/vi reiser 1-2 ganger i året. 1 gang i året på en lengre reise til sydligere strøk (neste år blir dette byttet ut med interrail), og 1 gnag i året pleier vi å ha en storbyreise. I tillegg til dette pleier vi også å ha noen småturer til andre steder i landet vårt, f.eks en helg i en annen by i Norge, eventuelt Sverige og Danmark. 

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...