marion Skrevet 10. mars 2015 #281 Del Skrevet 10. mars 2015 Tjukk rumpe på den dama. Ellers..who bothers.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineN Skrevet 10. mars 2015 #282 Del Skrevet 10. mars 2015 Synes hele kjerringa er tragisk. Og mannen hennes er en av de ekleste personene jeg vet om. Fysj! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. mars 2015 #283 Del Skrevet 11. mars 2015 Hun var så pen før, men nu ser hun ut som at hun bruker voksenbleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ompalompa24 Skrevet 11. mars 2015 #284 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Når du trodde det ikke se verre ut: link .. og en fin sammenligning fra før og etter: link Endret 11. mars 2015 av ompalompa24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 12. mars 2015 #285 Del Skrevet 12. mars 2015 Når du trodde det ikke se verre ut: link .. og en fin sammenligning fra før og etter: link Fy søren det må være det styggeste antrekket jeg noen gang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mars 2015 #286 Del Skrevet 12. mars 2015 http://www.seher.no/stjernestil/hun-hadde-p-seg-de-trangeste-buksene-vi-har-sett-78047 Platinablondt hår som ikke kler henne i det hele tatt, stygge klær.. Skal si hun har forandret stil i det siste ja. Hva mener dere? Og ja, jeg har fridtidsproblemer som poster dette. Men er nysgjerrig på hva andre mener om alle stuntene til frøken Kardashian. Ser henne jo overalt på nettet snart Jeg reagerer mer på hvor synlige hennes plastiske operasjoner er på de bildene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 12. mars 2015 #287 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Ansiktet til Kim ser skikkelig overoperert ut! Er det noe den dama ikke har gjort liksom? Endret 13. mars 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 12. mars 2015 #288 Del Skrevet 12. mars 2015 GRUSOMT. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 12. mars 2015 #289 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Jeg synes hun har et så vakkert ansikt fra naturens side at hun ikke hadde trengt noen av de merkelige behandlingene hun tar.Det platinablonde håret så greit nok ut,men det mørke er penest. Det jeg misliker mest med henne er at hun virker så utrolig pr-kåt. Endret 13. mars 2015 av Bond 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 12. mars 2015 #290 Del Skrevet 12. mars 2015 Det virker som hun bare kler seg stygt for å få oppmerksomhet og spalteplass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 12. mars 2015 #291 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Er virkelig ikke rart mobbing og hetsing aldri blir utryddet her i samfunnet. Endret 13. mars 2015 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 12. mars 2015 #292 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Er virkelig ikke rart mobbing og hetsing aldri blir utryddet her i samfunnet. denne dama har tjent millioner på å være seg selv, så da er det lov å diskutere henne. At hun har farget håret, og bruker rare klær er ikke til å unngå å legge merke til. Skal vi ALDRI få kommentere noe vi ikke liker, så blir det få kommentarer i verden. Hadd dama vært kjent for å spille fiolin hadde jeg ikke brydd meg om utseendet hennes. Men slik er det altså ikke Endret 13. mars 2015 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 12. mars 2015 #293 Del Skrevet 12. mars 2015 (endret) Jeg synes hun har et så vakkert ansikt fra naturens side at hun ikke hadde trengt noen av de merkelige behandlingene hun tar.Det platinablonde håret så greit nok ut,men det mørke er penest. Det jeg misliker mest med henne er at hun virker så utrolig pr-kåt. Enig. På før bildene av henne er hun jo kjempesøt Endret 13. mars 2015 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savannah87 Skrevet 13. mars 2015 #294 Del Skrevet 13. mars 2015 denne dama har tjent millioner på å være seg selv, så da er det lov å diskutere henne. At hun har farget håret, og bruker rare klær er ikke til å unngå å legge merke til. Skal vi ALDRI få kommentere noe vi ikke liker, så blir det få kommentarer i verden. Hadd dama vært kjent for å spille fiolin hadde jeg ikke brydd meg om utseendet hennes. Men slik er det altså ikke Enig. Når man er en kjent person, så må man tåle å bli diskutert. Både positivt og negativt. Det er ikke mobbing å si vi ikke liker klesstilen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 13. mars 2015 #295 Del Skrevet 13. mars 2015 Tråden ryddet for diskusjon av barn, samt hetsende innlegg. Selv om takhøyden er noe større for utenlandske kjendiser er det heller ikke fritt fram med alle uttalelser. Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whatevz Skrevet 16. mars 2015 #296 Del Skrevet 16. mars 2015 (endret) Jeg synes kim er finere nå *ikke skyt meg* Endret 16. mars 2015 av Whatevz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. mars 2015 #297 Del Skrevet 16. mars 2015 Gult er kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 9. desember 2015 #298 Del Skrevet 9. desember 2015 Jeg har nylig begynt å følge henne på IG, og ser at hun har 54 millioner følgere Jeg vet at hun er med i en serie, men den har jeg ikke sett. Jeg lurer på hvorfor hun er så populær? Hva er det hun har gjort, og hvorfor fascinerer hun så mye? Jeg har ikke blitt helt bitt av den basillen ennå, men jeg er nysgjerrig, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 9. desember 2015 #299 Del Skrevet 9. desember 2015 På grunn av en sextape med Ray J. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 9. desember 2015 #300 Del Skrevet 9. desember 2015 Tror bare folk er fascinert over hvor kjent man kan bli av å gjøre NADA. Lever et liv som er så langt fra virkeligheten til de fleste andre.. En guilty pleasure i mangt et hjem, vil jeg tro😁😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg