Gå til innhold

Kim Kardashian- hvorfor så kjent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig i at hun er tynn nå, men så har jo dama vært igjennom mye. Er ikke så lenge siden hun måtte fjerne den en puppen pga kreft. Sliter vel en del på kroppen bare det og må være tøft å gå igjennom noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Enig i at hun er tynn nå, men så har jo dama vært igjennom mye. Er ikke så lenge siden hun måtte fjerne den en puppen pga kreft. Sliter vel en del på kroppen bare det og må være tøft å gå igjennom noe sånt.

For å ikke snakke om å ha 6 barn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ! Er dette ekte ?? Virkelig hadde dette hvert min mor hadde jeg skammet meg. North vokser opp å ser sin mor naken så verden kan se. Flaut ! Jeg er ikke særlig fan av K & J flokken. PR kåte hele gjengen uten talent. Alt de får kommer takket være pengene å hjelp fra Kanye West :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker bildene! Og ansiktsuttrykkene hennes. Jaa klart hun er oppmerksomhetssyk. Alle som er kjendiser har jo et eksponeringsbehov. At hun er mor betyr ikke noe for meg. Tror ikke North får noe mer eller mindre oppmerksomhet av mamman sin fordi hun tok noen nakenbilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot mennesker som velger å ta plastiske operasjoner, men synes bare at det er tragisk av Kim å nekte at hun har operert seg når det er åpenbart at hun har det! Hun tror virkelig at vi er så naive. I tillegg synes jeg at rumpa hennes er mislykket fordi den ikke er mennesklig ut lenger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe imot mennesker som velger å ta plastiske operasjoner, men synes bare at det er tragisk av Kim å nekte at hun har operert seg når det er åpenbart at hun har det! Hun tror virkelig at vi er så naive. I tillegg synes jeg at rumpa hennes er mislykket fordi den ikke er mennesklig ut lenger.

http://www.nydailynews.com/entertainment/gossip/dancing-stars-kim-kardashian-didn-boob-job-article-1.303517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit at man legger på seg mer visse plasser,men den rumpa ser bare fæl ut.Hun har tynne lår og så kommer den klumpen over.Får en slags morbid fascinasjon av å se på den,derfor jeg gidder å titte ;-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en naken kropp, er litt lei av alle de nakne kroppene. Rumpa hennes var bare stygg på de bildene, og hele greia er egentlig ganske så rasistisk mtp orginal-bildene og Grace Jones. Rett og slett bare trist hvor uvitende hun egentlig er....

At noen vil jukse seg til en så merkelig rumpe er for meg uforståelig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en naken kropp, er litt lei av alle de nakne kroppene. Rumpa hennes var bare stygg på de bildene, og hele greia er egentlig ganske så rasistisk mtp orginal-bildene og Grace Jones. Rett og slett bare trist hvor uvitende hun egentlig er....

At noen vil jukse seg til en så merkelig rumpe er for meg uforståelig.

Da synes ikke jeg bildene er noe særlig siden det bare er en kopi og hermer etter GJ bildet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...