Gå til innhold

Kim Kardashian- hvorfor så kjent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Joda, men det virker litt hyklersk. Du skriver "Synes det et rart folk synes en dame som er så kunstig og operert ut ser fantastisk ut. " Når du tydeligvis har så mye imot utseendet til opererte personer, er det litt rart du synes en som er opertert ganske så mye, er vakker (Angelina) Du sier jo på en måte imot deg selv. Du kan heller ikke si at de ikke kan sammenlignes, du sitter ikke med noen fasit. Jeg har vel egentlig heller aldri sagt de kan sammenlignes? Majoriteten av alle disse skuespillerne, sangerne osv.. er faktisk operert. Synes ikke Kim ser noe mer "falsk" ut en alle andre.

Jeg ble litt nysgjerrig, hva er det Angelina Jolie har operert siden det er så mye? Hun er jo nesten helt lik som hun var da hun var ung.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest kjent er hun for sextapen,og senere:realityserie,noen parfymer og en kleskolleksjon.

Ingen store bragder der akkurat. Plasserer henne på samme nivå som Paris Hilton.

Det var sånn ho ble verdenskjent ja, ho var kjent i USA før det. Ho hadde allerede flere butikker, var modell og hadde en business som ho og søstrene bygde opp. Selvfølgelig hjalp det at foreldra allerede hadde penger og de hadde det nettverket, men ikke kom her å si at ho har sitti på rompa håva inn penger for ingenting.. Er det en ting den dama har, så er det arbeidshjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt nysgjerrig, hva er det Angelina Jolie har operert siden det er så mye? Hun er jo nesten helt lik som hun var da hun var ung.

Nesa er fikset på, og hun har hakeimplantat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesa er fikset på, og hun har hakeimplantat.

Hmm, ikke akkurat "ganske så mye", men tydeligvis en veldig god kirurg, for det kan lett gå under vanlig utvikling sett fra mine øyne :)

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ikke akkurat "ganske så mye", men tydeligvis en veldig god kirurg, for det kan lett gå under vanlig utvikling sett fra mine øyne :)

Takk for svar

Ja, hun er perfeksjon nå, og hadde et nydelig utgangspunkt også. Du vet, det er de dårlig utførte plastikk-jobbene som er synlige i media, mens alle de andre, som det tross alt er flest av, "eldes" bare veldig heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AJ er en pen dame, går jo ikke ann å si noe annet. Men ho er jo så tynn! Blir dårlig av å se på ho..Ho har vel silikon også? Eller hadde, de er var tatt ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

I en ep av KUWTK så beviste hun at den var ekte. Hun tok røntgen pga ryktene. Men såkalt, så er jo bildene manipulert etter fotografering. Hun er ikke så slank i overkroppen i virkeligheten. I hvertfall ikke i serien

Det beviser jo bare at hun ikke har silikon i rumpa. Hun har nok tatt en brazillian butt lift ;)

Må le at noen faktisk tror den er ekte :fnise:

AJ har å silikon i leppene men hun er ikke overopperert som Kim.Kim er jo skikkelig stiv i maska.

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Kim er flott, jeg. Hadde ikke trodd hun skulle ta bilder full frontal nude, men hun har ikke noe å skamme seg for...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AJ er en pen dame, går jo ikke ann å si noe annet. Men ho er jo så tynn! Blir dårlig av å se på ho..Ho har vel silikon også? Eller hadde, de er var tatt ut nå.

Hun er tynn fordi hun har hatt det rimelig tøft de siste årene. Dette har både hun og mannen kommentert i flere intervju. Mistet moren, fått beskjed om hun bør fjerne diverse kroppsdeler på grunn av kreftgenet hun er bærer av. At hun har silikon er ikke så rart, da hun måtte fjerne begge brystene sine pga kreftfare. Så akkurat det kan ikke kalles kosmetisk operasjon i den forstand.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene er forsåvidt kule, men de er ikke originale. Dette er jo fotografens resirkulerte ideer.

At Kim K er mor synes jeg er helt uinteressant, forstår ikke hva det har med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er tynn fordi hun har hatt det rimelig tøft de siste årene. Dette har både hun og mannen kommentert i flere intervju. Mistet moren, fått beskjed om hun bør fjerne diverse kroppsdeler på grunn av kreftgenet hun er bærer av. At hun har silikon er ikke så rart, da hun måtte fjerne begge brystene sine pga kreftfare. Så akkurat det kan ikke kalles kosmetisk operasjon i den forstand.

Vet det, men det er fortsatt grunnen til at jeg ikke syns ho er så vakker som alle skal ha det til. Silikon er en ting, og jeg vet godt hvorfor ho gjorde det, men syns ho overdrev litt mye på mengden, men det er min mening.

Ho har vel vært heroin misbruker også om jeg ikke husker feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det seriøst folk her inne som tror rumpa til Kim K er ekte?

Hun lever i Hollywood, elsker glamour og glitter, er ekstremt opptatt av utseendet!! Hallo!! :fnise: I tillegg kan man lett se det på før og etter bilder av henne.

http://yabaleftonline.com/wp-content/uploads/2014/01/kim.jpg

Neida den rumpa er nok helt ekte da. Hun trener jo hardt og født barn :fnise: ikke noe falsk med den rumpa. Hehe. Hun har bare lagt på seg ekstremt mye på rumpa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har helt sikkert ikke operert like mye som Kim, men operert har hun gjort - som var poenget mitt. Dette kan du ta et søk av selv, og se før og etter bilder der du ser tydelig at hun er operert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar

men herregud da, ikke ta alt så bokstavelig. Hun har opertert og det er jo hele poenget mitt!

Og nei, å operere haken vil jeg ikke si kan sammenlignes som en naturlig utvikling, heller ikke en neseoperasjon som har gjort en så stor forskjell.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men herregud da, ikke ta alt så bokstavelig. Hun har opertert og det er jo hele poenget mitt!

Og nei, å operere haken vil jeg ikke si kan sammenlignes som en naturlig utvikling, heller ikke en neseoperasjon som har gjort en så stor forskjell.

men herregud da, ta det rolig. Jeg bare lurte, siden jeg ikke visste. Og påpekte at det, i mine ikke-kirurgiske øyne, kunne se ut som naturlig utvikling. Voldsomt så dramatisk svar på et uskyldig spørsmål.

Unnskyld.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men herregud da, ta det rolig. Jeg bare lurte, siden jeg ikke visste. Og påpekte at det, i mine ikke-kirurgiske øyne, kunne se ut som naturlig utvikling. Voldsomt så dramatisk svar på et uskyldig spørsmål.

Unnskyld.

Ok, da beklager jeg. Tolket det litt sånn "du tror du har rett, men du aner ikke hva du prater om". Da misforstod jeg deg også :)

Skal sies at det ikke er noe man tenker veldig på fordi det kanskje ikke er "like synlig", det er jeg enig i. Men still, hun er operert - noe jeg mente gjorde at påstandene til smalls(?) var hyklerske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da beklager jeg. Tolket det litt sånn "du tror du har rett, men du aner ikke hva du prater om". Da misforstod jeg deg også :)

Skal sies at det ikke er noe man tenker veldig på fordi det kanskje ikke er "like synlig", det er jeg enig i. Men still, hun er operert - noe jeg mente gjorde at påstandene til smalls(?) var hyklerske. :)

Helt greit. Hvis premisset "opererert er operert" så faller jo argumentene at Angelina er "penere" sammen. Men hun har hatt en dyktigere kirurg, for resultatet er veldig naturlig og pent syns jeg. I mine øyne ser Kim veldig botoxet ut, og det er det som gjør at hun ser så veldig plastikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. Hvis premisset "opererert er operert" så faller jo argumentene at Angelina er "penere" sammen. Men hun har hatt en dyktigere kirurg, for resultatet er veldig naturlig og pent syns jeg. I mine øyne ser Kim veldig botoxet ut, og det er det som gjør at hun ser så veldig plastikk ut.

Enig i at Jolie ser flott ut, men ikke alle er visst enige...

https://www.femalefirst.co.uk/board/viewtopic.php?f=40&t=212498&start=765

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KeyserSoze

De sammenligner jo bilder av angelina for 15 år siden man har mer babyface når man er ung. Altså rundere ansikt. Når man er nesten 40 så forandrer ansiktet seg. I tillegg er hun tynnere nå enn på de bildene som de valgte å sammenligne med. Utrolig at de sammenligner ansiktet til en 40 åring med en 20 åring.ansiltet mitt var mye rundere for 10 år siden og både kjeve og kinnben ser annerledes ut på meg men jeg har ikke operert trynet mitt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sammenligner jo bilder av angelina for 15 år siden man har mer babyface når man er ung. Altså rundere ansikt. Når man er nesten 40 så forandrer ansiktet seg. I tillegg er hun tynnere nå enn på de bildene som de valgte å sammenligne med. Utrolig at de sammenligner ansiktet til en 40 åring med en 20 åring.ansiltet mitt var mye rundere for 10 år siden og både kjeve og kinnben ser annerledes ut på meg men jeg har ikke operert trynet mitt

Jada, vi forandrer oss jo alle massevis mellom 20 og 40. Men det var et bilde nesten nederst i tråden der som viste at nesa ser langt mer operert ut i lyset enn det kan se ut som ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...