Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #161 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg er faktisk én cm smalere i midja enn henne i følge den nettsida, men hun er visstnok fem cm lavere enn meg, da, så kan hende hun ser litt større ut fordi hun er litt lav.. Synes det høres helt merkelig ut likevel, jeg. Du får reise over og oppsøke henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. november 2014 #162 Del Skrevet 13. november 2014 Du får reise over og oppsøke henne. Nei, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 13. november 2014 #163 Del Skrevet 13. november 2014 http://www.papermag.com/2014/11/kim_kardashian.php Classy, right? Ser flere kjendiser som reagerer, og sier hun er mor osv og at det ikke er passende med sånne bilder. Hva tenker dere? Er jeg den eneste der ute som ikke syns så alt for mye om den svære rumpa hennes? for min del gjør hun akkurat som hun vil og jeg fordømmer henne ikke for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #164 Del Skrevet 13. november 2014 for min del gjør hun akkurat som hun vil og jeg fordømmer henne ikke for det. signerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #165 Del Skrevet 13. november 2014 Nei, takk. Jeg hadde gladelig tatt en selfie med hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. november 2014 #166 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg hadde gladelig tatt en selfie med hun Det blir en lang tur å reise bare for å ta selfie med noen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edna Mode Skrevet 13. november 2014 #167 Del Skrevet 13. november 2014 Please. Positiv oppmerksomhet er et menneskelig behov, og alle(med unntak av mennesker med angst og andre lidelser) vil ha det. " Please." - Haha, hva slags måte er det å svare noen på? Ja. alle mennesker har vel et visst behov for positiv oppmerksomhet, for eksempel fra foreldre når en er liten, anerkjennelse fra nærmeste venner o.l. Men her diskuterer vi jo oppmerksomhet fra fremmede. I tillegg oppmerksomhet for nakenbilder. Og det er mange av oss som ikke er ute etter denne typen oppmerksomhet i det hele tatt. Ja, som faktisk går langt for å unngå det, om den er aldri så positiv. Tilbake til topic: Jeg synes champagne-bildet er kult. Minner om David LaChapelle i stilen, humoristisk og stilrent. De andre bildene er sikkert greie til sitt bruk. Det betyr absolutt ingenting for meg om Kim K har behov for denne oppmerksomheten. Hun om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #168 Del Skrevet 13. november 2014 Det blir en lang tur å reise bare for å ta selfie med noen Hahah, hadde jo blitt i forbindelse med en USA tur da, jeez. Hadde man vært så heldig og tilfeldig møtt på henne så hadde ihvertfall jeg ville hatt en selfie med hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. november 2014 #169 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Hahah, hadde jo blitt i forbindelse med en USA tur da, jeez. Hadde man vært så heldig og tilfeldig møtt på henne så hadde ihvertfall jeg ville hatt en selfie med hun Det var bare en spøk. Jeez Tror det blir vanskelig å komme forbi bodyguarden(e) for å si det sånn. Hadde du prøvd å nærmere deg hadde du vel blitt slengt ned i bakken Endret 13. november 2014 av Sunshine23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #170 Del Skrevet 13. november 2014 Det var bare en spøk. Jeez Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #171 Del Skrevet 13. november 2014 Men herregud da menneske! Hvor ser du jeg skriver det? Jeg skriver at alle har vi et område på kroppen hvor vi legger lettere på oss enn andre steder, men man legger da på seg overalt for det om! Jeg legger fort på meg rundt magen, men det andre følger da på det også! Dama la jo på seg overalt da hun var gravid, men rumpa ble jo enorm på den tiden. Hva er det du ikke forstår? Om du ser bildet jeg la ut så ser du ganske godt at det er stor forskjell på rumpen, mens resten av kroppen har ikke noen merkbar forskjell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #172 Del Skrevet 13. november 2014 Om du ser bildet jeg la ut så ser du ganske godt at det er stor forskjell på rumpen, mens resten av kroppen har ikke noen merkbar forskjell. Poenget mitt er at hun la på seg mye da hun var gravid, dette ble hun jo rett og slett mobbet for i media - helt utrolig men sant. Vet hun slet med å få av seg noe av vekta og at hun fortsatt sliter med det siste, Men ser man på bilder fra hennes yngre dager så var den rumpa ganske stor da også. Hun var jo mye slankere før, ikke at hun er stor nå heller, men kroppen hennes har forandra seg, og da er det jo klart rumpa også blir større. Tviler på at hun har sprøyta noe inn i den, men det kan jo tenkes at hun har hatt noe løft av noe slag. Men jeg vet også hun trener veldig retta mot å ha stor rumpe. I don`t know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #173 Del Skrevet 13. november 2014 Poenget mitt er at hun la på seg mye da hun var gravid, dette ble hun jo rett og slett mobbet for i media - helt utrolig men sant. Vet hun slet med å få av seg noe av vekta og at hun fortsatt sliter med det siste, Men ser man på bilder fra hennes yngre dager så var den rumpa ganske stor da også. Hun var jo mye slankere før, ikke at hun er stor nå heller, men kroppen hennes har forandra seg, og da er det jo klart rumpa også blir større. Tviler på at hun har sprøyta noe inn i den, men det kan jo tenkes at hun har hatt noe løft av noe slag. Men jeg vet også hun trener veldig retta mot å ha stor rumpe. I don`t know Som sagt kan du se bildet jeg la ved at hun hadde en helt normal rumpe før og nå ser den veldig stor ut i forhold til resten av kroppen. Jeg sier bare at jeg tviler sterkt på at hun legger på seg på rumpa og ikke på resten av kroppen. Om dette er før og etter graviditet eller ikke vet jeg ikke, men det er det jeg sier. Det bilde jeg la ved var hun ikke mye større resten av kroppen. Jeg føler at jeg ikke orker å diskutere dette, for jeg bryr meg egentlig ikke og du beskytter henne veldig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #174 Del Skrevet 13. november 2014 Som sagt kan du se bildet jeg la ved at hun hadde en helt normal rumpe før og nå ser den veldig stor ut i forhold til resten av kroppen. Jeg sier bare at jeg tviler sterkt på at hun legger på seg på rumpa og ikke på resten av kroppen. Om dette er før og etter graviditet eller ikke vet jeg ikke, men det er det jeg sier. Det bilde jeg la ved var hun ikke mye større resten av kroppen. Jeg føler at jeg ikke orker å diskutere dette, for jeg bryr meg egentlig ikke og du beskytter henne veldig. For N`te gang, jeg har ikke sagt at hun ikke legger på seg på resten av kroppen! Du må lære deg å lese hva jeg skriver. Jeg sier at hun har nok mer annlegg for å legge på seg over rumpa. Vi har alle en slik ting. Kjenner flere som legger på seg over rumpa først, andre rundt magen osv, og at det er der det er vanskelig å få bort kiloene også. Hva er det du ikke forstår med det? Har jo skrevet dette hundre ganger nå. At hun har nok noen ekstra kilo bak der også i tillegg til evt noe injeksjoner, men vi kan jo ikke påstå det uten bevis. Som sagt så har hun jo alltid hatt rumpe, det var jo figuren sin som gjorde at folk begynte å legge merke til henne. "hvem er den formfulle venninnen til Paris Hilton". Her er et bilde fra 2005: http://i25.photobucket.com/albums/c87/parkerpaxton5/kim-kardashian-giant-ass-01-thumb.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #175 Del Skrevet 13. november 2014 For N`te gang, jeg har ikke sagt at hun ikke legger på seg på resten av kroppen! Du må lære deg å lese hva jeg skriver. Jeg sier at hun har nok mer annlegg for å legge på seg over rumpa. Vi har alle en slik ting. Kjenner flere som legger på seg over rumpa først, andre rundt magen osv, og at det er der det er vanskelig å få bort kiloene også. Hva er det du ikke forstår med det? Har jo skrevet dette hundre ganger nå. At hun har nok noen ekstra kilo bak der også i tillegg til evt noe injeksjoner, men vi kan jo ikke påstå det uten bevis. Som sagt så har hun jo alltid hatt rumpe, det var jo figuren sin som gjorde at folk begynte å legge merke til henne. "hvem er den formfulle venninnen til Paris Hilton". Her er et bilde fra 2005: http://i25.photobucket.com/albums/c87/parkerpaxton5/kim-kardashian-giant-ass-01-thumb.jpg Du forstår tydeligvis ikke hva jeg skriver til deg når du svarer dette. God natt! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #176 Del Skrevet 13. november 2014 Du forstår tydeligvis ikke hva jeg skriver til deg når du svarer dette. God natt! Du forstår jo heller ikke at alle sliter med kiloene mer på enkelte steder på kroppen enn andre. Dette er allmennkunnskap. Noen legger mer på seg på hofter, noen armer, ben osv. Det betyr jo ikke at man ikke legger på seg andre steder, men et sted starter det jo! Nå har KIm K smal midje - noen er heldig sånn. Hun har skikkelig sprettrumpe. Klart kroppen henne forandrer seg med årene, det er jo naturlig, og hun er jo heldig fra naturens side. Om rumpa har fått noe drahjelp de senere årene har vi jo ingen bevis for. Men ut ifra bildene, så virker det som det er en del "junk in the trunk" - aka eksra kilo. Fatter ikke at du ikke kan forstå at folk legger mer på seg enkelte kroppsdeler enn andre. Skjønner du er opphent i dette bildet du flagger rundt, men det er jo ikke det det er snakk om her. Da hun gikk gravid le jo både rumpe og pupper kjempe stort. Jeg prøver å fortelle deg at hun er nok typen som legger lett på seg over ræva. Fatter ikke at det er så vanskelig å forstå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usminket Skrevet 13. november 2014 #177 Del Skrevet 13. november 2014 Er det seriøst folk her inne som tror rumpa til Kim K er ekte? Hun lever i Hollywood, elsker glamour og glitter, er ekstremt opptatt av utseendet!! Hallo!! I tillegg kan man lett se det på før og etter bilder av henne. http://yabaleftonline.com/wp-content/uploads/2014/01/kim.jpg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 13. november 2014 #178 Del Skrevet 13. november 2014 Syns hun ser fantastisk ut, jeg. Kunne godt sett sånn ut naken liksom. Kanskje med hakket mindre stump da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmusa Skrevet 13. november 2014 #179 Del Skrevet 13. november 2014 Fy faen for noen trashy bilder! Og den ræva er ikke mye fin! Skjønner ikke hva som er så fint med helt enorme rumper. Ser bare dumt ut. Ser dumt ut? Så om man er født med en slik så et man dum? Hallo, folk er vel fine slik de er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjmusa Skrevet 13. november 2014 #180 Del Skrevet 13. november 2014 Er det seriøst folk her inne som tror rumpa til Kim K er ekte? Hun lever i Hollywood, elsker glamour og glitter, er ekstremt opptatt av utseendet!! Hallo!! I tillegg kan man lett se det på før og etter bilder av henne. http://yabaleftonline.com/wp-content/uploads/2014/01/kim.jpg I en ep av KUWTK så beviste hun at den var ekte. Hun tok røntgen pga ryktene. Men såkalt, så er jo bildene manipulert etter fotografering. Hun er ikke så slank i overkroppen i virkeligheten. I hvertfall ikke i serien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg