loffen Skrevet 13. november 2014 #121 Del Skrevet 13. november 2014 Pfft. Jeg får plass til en halvliter på magen, men det er ingen som jubler av den grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 13. november 2014 #122 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Kan vi ikke alle bare godta at vi er har ulike meninger? Lan hun nå få mene hva hun vil uten å bli hakket på. Lurer på hva Kanye synes om bildene? Å ha vinglass på rumpen er et bra partytriks spør du meg Øl på magen er jo et kjempe kult partytriks det å! Endret 13. november 2014 av Blue Ivy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 13. november 2014 #123 Del Skrevet 13. november 2014 Kan vi ikke alle bare godta at vi er har ulike meninger? Lan hun nå få mene hva hun vil uten å bli hakket på. Hvis du sikter til meg, hakker jeg ikke på noen? synes bare det er utrolig rart å være så hyklersk? Kritiserer jo oss som synes dama er fin fordi "hun er så plastikk". Hadde hun sagt hun ikke synes hun var pen, og ikke kritisert alle andres meninger hadde det vært noe annet. Jeg konstanterer kun fakta, dvs. at hun sier imot seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #124 Del Skrevet 13. november 2014 Skjønner ikke hvordan noen kan tro rumpa er ekte. Det er jeg enig i. Jeg lurer også litt på om puppene er opererte. Er vel naturlig at så store bryster vanligvis henger mer? Uansett synes jeg ikke det er ille.. Det er bare en naken kropp. Dør ikke av å se noen naken akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 13. november 2014 #125 Del Skrevet 13. november 2014 Kan vi ikke alle bare godta at vi er har ulike meninger? Lan hun nå få mene hva hun vil uten å bli hakket på. Lurer på hva Kanye synes om bildene? Å ha vinglass på rumpen er et bra partytriks spør du meg Øl på magen er jo et kjempe kult partytriks det å! Takk, det syns jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 13. november 2014 #126 Del Skrevet 13. november 2014 Pfft. Jeg får plass til en halvliter på magen, men det er ingen som jubler av den grunn.. DET er noe jeg vil se. Bilde pliiiiis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 13. november 2014 #127 Del Skrevet 13. november 2014 Pen voksing, herlige ansiktsuttrykk. Ellers synes jeg bare bildene ser ganske rare ut. Er den paljettsøppelsekken liksom en kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 13. november 2014 #128 Del Skrevet 13. november 2014 DET er noe jeg vil se. Bilde pliiiiis Haha, nei. Det får holde med bildene du fikk i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 13. november 2014 #129 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg synes hun var så ulik seg selv i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 13. november 2014 #130 Del Skrevet 13. november 2014 Jeg synes faktisk bildene er kjempekule! Hun ser glad ut og hun har naturlige ansiktsuttrykk. Og hun har en superfin kropp, veldig feminin! Jeg er blitt fan av KK de siste månedene. Vet at hun ikke har gjort noe spesielt for å oppnå stjernestatus, men jeg liker henne godt likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. november 2014 #131 Del Skrevet 13. november 2014 Men har hun silikon? Ikke at det har så mye å si men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 13. november 2014 #132 Del Skrevet 13. november 2014 Fy faen for noen trashy bilder! Og den ræva er ikke mye fin! Skjønner ikke hva som er så fint med helt enorme rumper. Ser bare dumt ut. Hva er det som er så trashy med bildene? Veldig nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #133 Del Skrevet 13. november 2014 http://www.papermag.com/2014/11/kim_kardashian.php Classy, right? Ser flere kjendiser som reagerer, og sier hun er mor osv og at det ikke er passende med sånne bilder. Hva tenker dere? Er jeg den eneste der ute som ikke syns så alt for mye om den svære rumpa hennes? Skjønner ikke hvorfor man skal kommentere andres kropper jeg, er din så perfekt? Hun bruker jo str 27 i bukser, så så stor er den jo ikke. Dama har hatt sprettrumpe og pupper fra tenårene. Dog, er ikke de bildene kjempe imponerende, men de er ikke så seksuelle heller - det er jo en mening med disse bildene. Synes hun ser flott ut, kunne godt fått den midjen og litt av rumpa gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #134 Del Skrevet 13. november 2014 Men har hun silikon? Ikke at det har så mye å si men nope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 13. november 2014 #135 Del Skrevet 13. november 2014 Nei, alle gjør faktisk ikke det. Men der er klart man ser mer til de som søker oppmerksomhet. Please. Positiv oppmerksomhet er et menneskelig behov, og alle(med unntak av mennesker med angst og andre lidelser) vil ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #136 Del Skrevet 13. november 2014 Skjønner ikke hvorfor man skal sitte på et nettforum og slenge dritt om andres kropper. Mye av det som blir sagt er rett og slett sjikanering og mobbing. Jenter er så stygge mot hverandre. Synes det er fælt å lese hva folk lirer av seg her. Dere er med på å bygge oppunder mobbig i samfunnet, gratulerer til dere alle! Skulle tro folk hadde fått opp øyenene litt etter alle historiene om mobbig i det siste, Trist dere ikke ser det selv! En ting er å diskutere bildene, men å snakke stygt om andres kropper, (husk at det er et jævela bilde - og ting er mindre i virkeligheten) andres livssitiasjon osv - er bare så feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #137 Del Skrevet 13. november 2014 nope http://hollywoodlife.com/2013/12/04/kim-kardashian-plastic-surgery-nose-job-boob-job-doctors-say/ http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2566742/Kim-Kardashian-undergoes-laser-surgery-breasts-remove-stretch-marks.html Ikke akkurat rart å ha sprettrumpe og bryster fra tenårene når de er operert. Det er vel derfor en kommenterer det også. Og for å legge til: min rumpe er ca som hennes og den er ikke operert. Så det er fullt mulig uten operasjon. Synes ikke man kan gi creds til noen for en rumpe som er blitt operert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #138 Del Skrevet 13. november 2014 http://hollywoodlife.com/2013/12/04/kim-kardashian-plastic-surgery-nose-job-boob-job-doctors-say/ http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2566742/Kim-Kardashian-undergoes-laser-surgery-breasts-remove-stretch-marks.html Ikke akkurat rart å ha sprettrumpe og bryster fra tenårene når de er operert. Det er vel derfor en kommenterer det også. Og for å legge til: min rumpe er ca som hennes og den er ikke operert. Så det er fullt mulig uten operasjon. Synes ikke man kan gi creds til noen for en rumpe som er blitt operert Skjønner ikke hvorfor du siterer meg, jeg er fullt klar over hvordan hun så ut som tenåring. Det er derfor jeg skriver nope når noen spørr om hun har silikon, for det har hun jo ikke... Siterer riktig person er du grei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #139 Del Skrevet 13. november 2014 Skjønner ikke hvorfor du siterer meg, jeg er fullt klar over hvordan hun så ut som tenåring. Det er derfor jeg skriver nope når noen spørr om hun har silikon, for det har hun jo ikke... Siterer riktig person er du grei! Hun har brystforstørrelse. Igjen; ikke særlig imponerende med store pupper og stor rumper når de er opererte. Jeg vet ikke hvilke proteser hun eventuelt har brukt siden jeg ikke vet hva slags proteser som finnes i dag, men det er vel en sannsynlighet for at det er silikon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 13. november 2014 #140 Del Skrevet 13. november 2014 Det må være fryktelig slitsom å være så opptatt av kroppen sin og gjøre alt mulig med den. Hun var pen som hun var og hadde ikke trengt alt dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg