Gå til innhold

Er du svak?


Philosophia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Ja det gjør jeg, for har jeg gjort feil så har jeg gjort feil. Det har jeg ingen problemer med å innrømme for hvem som helst.

Men å brette ut mine innerste tanker, gjør jeg nok bare til mine nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør på generelt grunnlag, hvem kan du bestemme selv

Jeg synes det er viktig å få lov å være liten og svak innimellom, men det er bare for de nærmeste. Å innrømme feil kan jeg gjøre til hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Å innrømme feil synes jeg ikke er vanskelig. Kan gjøre det til hvem som helst.

Å vrenge sjela mi synes jeg er ekstremt vanskelig. Selv til mine nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å innrømme feil synes jeg ikke er vanskelig. Kan gjøre det til hvem som helst.

Å vrenge sjela mi synes jeg er ekstremt vanskelig. Selv til mine nærmeste.

Dette var meg. Ble visst logget ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig åpen, kan innrømme feil og vrenge sjela mi til dem jeg føler vil meg godt.

...men jeg vil ikke kalle akkurat dette for et svakhetstegn. Jeg tror det å kunne innrømme feil og ikke stenge inne følelser snarere er en styrke enn en svakhet (så lenge en ikke legger seg flat selv om man vet man har rett da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Jeg mener snakk om problemer til andre er et svakhetstegn og en uting. Jeg foretrekker mer overfladisk forhold til andre mennesker. Hvis du vil ha en skulder å gråte på er jeg feil person, hvis du vil ut å ha det gøy er jeg riktig person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg mener snakk om problemer til andre er et svakhetstegn og en uting. Jeg foretrekker mer overfladisk forhold til andre mennesker. Hvis du vil ha en skulder å gråte på er jeg feil person' date=' hvis du vil ut å ha det gøy er jeg riktig person.[/quote']

Å ha noen å snakke med andre virker jo bare forebyggende på sykdommer og selvmord, så who cares. Verden hadde vært bedre med bare psykopater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Det er klart, er du psykologisk svak trenger du kanskje noen å snakke med. Jeg har derimot en sterk psyke og har aldri hatt behov for noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det er klart' date=' er du psykologisk svak trenger du kanskje noen å snakke med. Jeg har derimot en sterk psyke og har aldri hatt behov for noe slikt.[/quote']

Det har ingenting med svak psyke å gjøre. Jeg vil heller si at det er motsatt. Tør du å innrømme at du trenger hjelp fra familie og venner, har du en sterk psyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Det har ingenting med svak psyke å gjøre. Jeg vil heller si at det er motsatt. Tør du å innrømme at du trenger hjelp fra familie og venner, har du en sterk psyke.

Deg om det Gjest :-?

Klarer man å ta hånd om ting selv da er man sterk.

Har aldri følt behovet og tror aldri jeg vil føle noe behov for å sitte å syte til andre mennesker.

Du er kanskje en slik en som sliter ut venninene dine med syting og klaging og grining. Huff for noen forferdelig irriterende sånne typer er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er modig og sterkt å blottlegge seg og sitt innerste, ikke svakt. Og jeg har vanskeligheter med det, men får det til - innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje feil å bruke begrepet svak, men dere skjønner vel hva jeg mener. Jeg ser også på det å tørre å være svak som en styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var voldsomt til begrepsforvirret gjeng, det er selvsagt ikke sterkt å være svak.

Nei, du sier noe der... Men tror nok du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sta og liker ikke å innrømme at jeg har feil, men hvis jeg ser at jeg har feil, så kan jeg jo ikke annet enn å innrømme det. noe annet ville vært idiotisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer som oftest feil ja. Å brette ut mine innerste tanker og følelser gjør jeg bare til mine nærmeste. Å kunne være akkurat den jeg er sammen med samboeren min er en forutsetning for forholdet vårt, jeg ser ikke noe poeng i å ha en kjæreste hvis jeg ikke kan vise mine innerste tanker for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...