AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #21 Skrevet 10. desember 2015 Skjønner deg godt. Har ingen gode råd å komme med. Gå vekk fra situasjonen osv..., det har vart i to år her hjemme hos oss. Og forebygging og kortere barnehagedager? Barnet ER sulten rett før middag, og ER trøtt ved leggetid, det er ingen ting vi kan eller bør gjøre for å forebygge det.Vi har gjentatt i det uendelig "Vi orker ikke å høre på slik brøling" og det har faktisk blitt bedre, utbruddene varer kortere.Du var kjempeflink som ikke ga etter for den isen. Anonymkode: 819f9...700
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #22 Skrevet 10. desember 2015 TRASSALDEREN ER INGENTING SAMMENLIGNET MED BABYTIDENFY F, SOM JEG HATER BABYTIDEN!!!!! Anonymkode: 9f7b6...877 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #23 Skrevet 10. desember 2015 Det er faktisk et poeng her som noen andre sier, hent barnet i barnehagen tidligere, hvis du har mulighet. Vi merker enormt stor forskjell på det. Anonymkode: 3df75...3b6
Chestnut Skrevet 10. desember 2015 #24 Skrevet 10. desember 2015 Det er faktisk et poeng her som noen andre sier, hent barnet i barnehagen tidligere, hvis du har mulighet. Vi merker enormt stor forskjell på det.Anonymkode: 3df75...3b6Signerer denne. Bare en time gjør stor forskjell.
Vera Vinge Skrevet 10. desember 2015 #25 Skrevet 10. desember 2015 Signerer denne. Bare en time gjør stor forskjell. Jeg merker også stor forskjell på det, dvs. en time før har også mye mer å si enn å f.eks. levere en time senere også. Så jeg tror også kortere dager, om mulig, er lurt om man har slitne barn. Men ikke alle har muligheten, og trass man kan få likevel, bare sånn at ikke noen tror det er noen mirakelkur.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #26 Skrevet 10. desember 2015 TRASSALDEREN ER INGENTING SAMMENLIGNET MED BABYTIDENFY F, SOM JEG HATER BABYTIDEN!!!!!Anonymkode: 9f7b6...877Babytiden var bare en drøm for oss.. Det er faktisk et poeng her som noen andre sier, hent barnet i barnehagen tidligere, hvis du har mulighet. Vi merker enormt stor forskjell på det.Anonymkode: 3df75...3b6Jeg opplever at det er verre når jeg henter tidlig. Anonymkode: a6b33...a29 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #27 Skrevet 10. desember 2015 Nei, det er på samliv I denne kategorien er det ofte "er du stemor?" som er standardspørsmålet Eller "hvor er barnevernet? " Standard svar her. Anonymkode: d2a5e...72a 1
Vival Skrevet 11. desember 2015 #28 Skrevet 11. desember 2015 TRASSALDEREN ER INGENTING SAMMENLIGNET MED BABYTIDENFY F, SOM JEG HATER BABYTIDEN!!!!!Anonymkode: 9f7b6...877kanskje du skal søke hjelp på helsestasjonen? Du skal jo ikke hate tiden med barnet ditt. Vanskelig, slitsomt av og til? Ja! Men dette føltes overveldende bare å lese.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2015 #29 Skrevet 13. desember 2015 Hvis man er i total kjærlig kontroll med seg selv og barnet, så synes jeg ikke noe er særlig slitsomt. Man forventer ikke at barnet skal være slik eller slik. Av og til synes jeg trass er noe drit, f,eks. ute blandt folk der alle stirrer rart og stygt på deg fordi du er tydelig ovenfor barnet. Men stort sett det som er mest slitsomt er hvor lang tid barnet ofte bruker på å somle på seg klær og gå fra A til B. Merker det er fristende å hjelpe 4 år gamle barnet med påkledning, men de har en sterk vilje og ønsker selvsagt å gjøre ting selv i sitt tempo. Orker ikke lage et problem av alt heller. Tar meg litt ekstra tid.Har aldri trengt å være streng iforhold til is. Barnet overspiser ikke søtsaker, og da er det ikke noe problem. Dessuten kjøper vi saftis og ikke sønn fløte is. 1 is er ca det samme som et glass med saft, og det kan barnet få hver dag. Det er positivt for man merker ikke mas etter søtsaker i hverdagen når det ikke blir en kamp for hver smule. Anonymkode: 48675...cb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå