Gå til innhold

1 år siden mamma gikk bort


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Idag er det ett år siden mamma gikk bort. Har vært på graven med blomst og et lys. Dagen har liksom gått som vanlig. Men det var litt rart å være på graven. Trist. Jeg håper hun visste at hun var verdens beste mamma. Jeg tror det. Jeg lurer på om hun ser oss; passer på oss...? Jeg tror det òg.. På èn måte har året gått så fort! Det føles jo ikke SÅ lenge siden jeg snakket med henne.. Men på en annen måte virker det så lenge siden... Har ikke hørt stemmen hennes på evigheter.. Rart det der..

Èn ting vet jeg... Jeg savner henne.. Og det kommer jeg nok alltid til å gjøre. Man må jo bare lære seg å leve med det. Hun kommer alltid til å være med meg - både i tankene mine og i hjertet mitt. Verdens beste mamma :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Har lest litt innlegg her innimellom, i løpet av det siste året, og kjent meg igjen i mye. Det høres jo nesten "fælt" ut, men jeg føler mye støtte i å vite at det er andre som er / har vært igjennom det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg føler også trøst i å lese alle innleggene her. Det er umulig å forstå hvordan det er før man har mistet noen selv. Jeg har ofte prøvd å forestille meg hvordan det hadde vært om Mamma eller Pappa døde, tenkt med gru på hvordan det ville føles, hvordan vi skulle leve videre uten. Men ingen av de skrekktankene kom i nærheten av det jeg følte da Pappa plutselig døde i påsken i år.

Jeg kan ennå høre stemmen hans. Jeg kan ennå kjenne klemmen jeg fikk før jeg dro hjem etter jul. Jeg angrer på at jeg slettet meldingen jeg fikk bare timer før han døde, men hvordan kunne jeg ane at noe så fryktelig ville skje?

Livet går videre, det vil bli lettere...bla bla bla... Joda, alt det er sant, det vet jeg, og det vet du også. Men noen ganger trenger man bare å sette seg ned og gråte og synes synd på seg selv og føle at livet er urettferdig. Noen ganger er det godt å få det ut og ikke tenke rasjonelt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...