Gå til innhold

Han var gift :(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje til neste gang;

Å bli venner på Facebook er noe man blir så fort man kjenner hverandre / har begynt å date. Du må ikke være i et forhold med en fyr for å bli venner med han på facebook, så kanskje du kan adde han tidligere neste gang?

Vanligvis så legger jeg kjapt til på FB men jeg visste han ville ha lite tid over sommeren, så jeg ville ikke legge han til for da hadde jeg overvåka hans FB pga savn... var redd det ville bli stress.

Anonymkode: b3051...525

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker som en særdeles merkelig person. 

Anonymkode: 729fc...d20

beklager. skriften ble litt vel stor. men kjære vene... er det noe å bli sjokkert over at de er gift?

jeg ble ikke sjokkert... syntes litt synd på ts, pga sin unge alder, miljø osv... men men.,..

Anonymkode: 365fd...921

Skrevet

Kanskje til neste gang;

Å bli venner på Facebook er noe man blir så fort man kjenner hverandre / har begynt å date. Du må ikke være i et forhold med en fyr for å bli venner med han på facebook, så kanskje du kan adde han tidligere neste gang?

Det tenker jeg også. FB er en god referanse.

BØR være ihvertfall;)  Man kan jo alltids bare fjerne folk.

• Liker 1
Skrevet

beklager. skriften ble litt(!?) vel stor. men kjære vene... er det noe å bli sjokkert over at de er gift?

jeg ble ikke sjokkert... syntes litt synd på ts, pga sin unge alder, miljø osv... men men.,..

Anonymkode: 8efd5...5ad

• Liker 1
Skrevet

beklager. skriften ble litt vel stor. men kjære vene... er det noe å bli sjokkert over at de er gift?

At de er gift? Påstår du at alle menn er gift? 

Så du vet min alder og hva slags miljø jeg er i også? Gottabanen - du må være et vidundermenneske. 

Gjest Blomsterert
Skrevet

Har møtt en mann som var helt fantastisk mot meg. Vi hadde det så fint sammen. Han sa han var skilt og jeg fikk vite mye om hans liv. Vi reiste bort sammen også. 

Men så googlet jeg han her om dagen og da hadde han nylig omtalt henne som kona si i et åpent innlegg. Jeg er så sint og skuffet :( jeg hadde jo spurt om henne og han sa jo ettertrykkelig at de var skilt. Jeg har brutt kontakten med han men ikke konfrontert han med min snoking. 

Nå er jeg bare sint og lei meg og aner ikke hva jeg skal gjøre. Glemme? Sette dette på tabbekvota? Si i fra til henne? 

Sleiping,og godt å se at du brøt kontakten.Du har ikke gjort noen tabbe,du visste ingenting.Glem han er mitt råd.

Tror sjelden det er lurt at en forteller kona,en får bare håpe hun finner ut.Men jeg ble plaget av en fyr en gang,han fikk beskjed om å holdevseg unna,besøksforbud av politiet.Han fortsatte,og iom at han virket helt uberegnelig kontaktet jeg samboeren.Da ble det stopp på stalkingen,men jeg har litt vondt i hjertet enda fordi hun ble så fortvilet og nedfor.Men det var en spesiell situasjon,og jeg ville ikke gjort det ellers.

Skrevet

Tror du har gjort det rett i å kutte kontakten.

Hva han forteller eller ei til kona si, får være hans sak, jeg ville iallfall holdt meg langt unna det som bør være "deres kamp".
Uærlige mennesker finnes overalt, og det viktigste er at du tar avstand fra ham :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...