Gå til innhold

Han var gift :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en mann som var helt fantastisk mot meg. Vi hadde det så fint sammen. Han sa han var skilt og jeg fikk vite mye om hans liv. Vi reiste bort sammen også. 

Men så googlet jeg han her om dagen og da hadde han nylig omtalt henne som kona si i et åpent innlegg. Jeg er så sint og skuffet :( jeg hadde jo spurt om henne og han sa jo ettertrykkelig at de var skilt. Jeg har brutt kontakten med han men ikke konfrontert han med min snoking. 

Nå er jeg bare sint og lei meg og aner ikke hva jeg skal gjøre. Glemme? Sette dette på tabbekvota? Si i fra til henne? 

Anonymkode: b3051...525

Videoannonse
Annonse
Gjest nicecar
Skrevet

Du kommer mest sannsynlig til å blande deg inn i et helvetes drama du ikke kommer ut fra med det første, dersom du velger å si ifra til henne. Tror det beste er å bare glemme hele fyren og heller prøve å komme deg videre. Det er dessverre nok mange av den sorten der ute, men det gjør det ikke stort bedre hvis du sier ifra til henne da du vil bidra til å ødelegge hele ekteskapet.

Skrevet

Jeg har jo virkelig ikke lyst å si ifra heller. Hun kjenner vel fyren godt nok til å vite at han mest sannsynelig puler rundt også. Stakkars dame :( 

Jeg blir så sint og skuffa. Han brukte jo både meg og henne. Hvordan kan de ha så lite samvittighet? Hvordan orker de å bedra andre folk? Skjønner ikke hvordan man kan bli så kynisk jeg. 

Gjest nicecar
Skrevet

Jeg har jo virkelig ikke lyst å si ifra heller. Hun kjenner vel fyren godt nok til å vite at han mest sannsynelig puler rundt også. Stakkars dame :( 

Jeg blir så sint og skuffa. Han brukte jo både meg og henne. Hvordan kan de ha så lite samvittighet? Hvordan orker de å bedra andre folk? Skjønner ikke hvordan man kan bli så kynisk jeg. 

Jeg forstår deg veldig godt. Har vært borti noe av det samme selv. Jeg vet at det er utrolig vondt, men det er dessverre nok lite man kan gjøre med det. Du kan eventuelt ta en prat med han, men da vil han nok unnskylde seg med misforståelser og annet svada uansett. Bare ignorerer han, det tror jeg er det beste du kan gjøre :) 

Skrevet

Ville latt dama fått vite det. Kan jo smitte henne med alskens sykdommer. 

Anonymkode: e1da9...62c

• Liker 1
Skrevet

Huff...

Jeg ville sagt ifra til kona hans jeg. Av den enkle grunnen at jeg ville ha vist det dersom jeg var henne.

Trøsteklem til deg dog. Det må være en fryktelig kjip situasjon å havne i.

Skrevet

Jeg er redd det blir et helvete å si i fra til henne. Må i så fall skje anonymt. Men jeg blir vel uansett misstenkt om jeg sier noe nå :P Jeg vil ikke blandes opp i dette her heller.

Jeg er alltid nøye på å spørre og sjekke om menn er single. Og mye her tydet jo på det. Han har nylig kjøpt et hus, men hun bor ikke der (huset er under oppussing så kanskje derfor?). Men så lenge han omtaler henne som kone i et offentlig innlegg, så er det vel det som gjelder siden hun garantert har sett dette. Han var nøye på å bruke kondom om ikke annet (jeg er også nøye på det).

Æsj assa. Ikke første gang dette skjer. En annen fyr "glemte" å fortelle at han var samboer etter at vi hadde datet en liten stund.

Skrevet

hva skal vi gjøre med det? alle de er gift. de utnytter bare folk uansett. sorry - jeg sier det bare rett ut.

skjønner virkelig ikke at dere ikke skjønner sånne ting? får dere lønn for å kjøpe/selge pass eller noe sånn?

Anonymkode: 365fd...921

Skrevet

I helvete for en skriking da? Fant du ingen større fonter? Og det du skriver er jo bare rabbel og vas. Kom tilbake når du er nykter.

• Liker 3
Gjest nicecar
Skrevet (endret)

WTF..? :forvirret:

Endret av nicecar
Skrevet

hva skal vi gjøre med det? alle de er gift. de utnytter bare folk uansett. sorry - jeg sier det bare rett ut.

skjønner virkelig ikke at dere ikke skjønner sånne ting? får dere lønn for å kjøpe/selge pass eller noe sånn?

Anonymkode: 365fd...921

Du virker som en særdeles merkelig person. 

Anonymkode: 729fc...d20

• Liker 2
Skrevet

Jeg er redd det blir et helvete å si i fra til henne. Må i så fall skje anonymt. Men jeg blir vel uansett misstenkt om jeg sier noe nå :P Jeg vil ikke blandes opp i dette her heller.

Jeg er alltid nøye på å spørre og sjekke om menn er single. Og mye her tydet jo på det. Han har nylig kjøpt et hus, men hun bor ikke der (huset er under oppussing så kanskje derfor?). Men så lenge han omtaler henne som kone i et offentlig innlegg, så er det vel det som gjelder siden hun garantert har sett dette. Han var nøye på å bruke kondom om ikke annet (jeg er også nøye på det).

Æsj assa. Ikke første gang dette skjer. En annen fyr "glemte" å fortelle at han var samboer etter at vi hadde datet en liten stund.

Mm.. Skjønner at du vil trekke deg fra hele situasjonen. Det er jo ikke din "kamp" å kjempe. Men jeg tenker.. Menn (eller folk generelt) som er uærlige mot sin(e) partner(e) tenker jo at de kan holde på sånn fordi det ikke blir oppdaget? Og han her fortjener virkelig et hardt spark bak og en real reality check.

Hun hadde jo vært mindre oppegående dersom hun ble sinna på deg om du hadde fortalt. Du har jo blitt behandlet like dårlig. Om hun er fornuftig så takker hun deg jo. Om hun blir sinna på deg så får du trekke på skuldrene og trekke deg unna.

Eller maler jeg alt rosa nå?

Jeg har opplevd utroskap, og ble dette fortalt av henne han var utro med. Hun viste heller ikke om meg. Vi rotta oss sammen vi, og ansiktsutrykket på han da han så oss sammen var faktisk helt priceless. Så fantastisk komisk at det nesten ikke var trist at han hadde vært utro mer.

• Liker 1
Skrevet

De merkelige er dere som faktisk SITERER slike skrikeinnlegg. Dumb much?

• Liker 5
Skrevet

Kan du ikke sende henne en link til denne tråden?

Anonymkode: db2b7...76a

Skrevet

Mm.. Skjønner at du vil trekke deg fra hele situasjonen. Det er jo ikke din "kamp" å kjempe. Men jeg tenker.. Menn (eller folk generelt) som er uærlige mot sin(e) partner(e) tenker jo at de kan holde på sånn fordi det ikke blir oppdaget? Og han her fortjener virkelig et hardt spark bak og en real reality check.

Hun hadde jo vært mindre oppegående dersom hun ble sinna på deg om du hadde fortalt. Du har jo blitt behandlet like dårlig. Om hun er fornuftig så takker hun deg jo. Om hun blir sinna på deg så får du trekke på skuldrene og trekke deg unna.

Eller maler jeg alt rosa nå?

Jeg har opplevd utroskap, og ble dette fortalt av henne han var utro med. Hun viste heller ikke om meg. Vi rotta oss sammen vi, og ansiktsutrykket på han da han så oss sammen var faktisk helt priceless. Så fantastisk komisk at det nesten ikke var trist at han hadde vært utro mer.

Jo jeg tenker jo litt som deg også. At det er greit å vite. Men med en mann som er så kald i sine løgner, vil vel heller tenke "jeg må bli flinkere til å skjule dette for neste man". Han må jo ha vært utro for også, siden det for han var så enkelt å lyge om dette. At han tydeligvis var en skikkelig gjennomført player som visste nøyaktig hvordan han kunne snurre meg rundt lillefingeren.

Men jeg orker ikke. Ikke nå i hvert fall. Jeg må falle litt mer på plass. Jeg må se han igjen senere i en annen setting (han bor langt unna meg og jeg skjønner nå hvorfor han ville ha et avstandsforhold) og orker ikke noen klein setting.

Skrevet

Hvis det var meg som fikk mistanke på at mannen jeg datet var gift ville jeg ha undersøkt det nærmere. Det er mye som foregår innenfor husets fire vegger som man ikke vet om. Kjedelig om du dumper en god mann utifra en misforståelse eller noe. Hva om du treffer han eller møter opp på ett offentlig sted? Hvis han endrer væremåte eller forsøker å skjule deg, er det jo riktig antakelse. Konfronter mannen :) 

Skrevet

Hvis det var meg som fikk mistanke på at mannen jeg datet var gift ville jeg ha undersøkt det nærmere. Det er mye som foregår innenfor husets fire vegger som man ikke vet om. Kjedelig om du dumper en god mann utifra en misforståelse eller noe. Hva om du treffer han eller møter opp på ett offentlig sted? Hvis han endrer væremåte eller forsøker å skjule deg, er det jo riktig antakelse. Konfronter mannen :) 

Jeg trodde på han, men når jeg så det han skrev, så falt andre ting på plass. Som at vi bare traff hverandre hos meg eller på tur da det passet seg best slik (vi er begge aktive mennesker med alt for mange baller i lufta begge to). Jeg var aldri hos han. Jeg spurte om å få komme på besøk en helg, men da var det så mye å gjøre for han (noe det var også) så det var jo liten vits å reise så mange timer for så lite. Greia var vel at hans venner og naboer ikke skulle se meg vil jeg tro.

Skrevet

Hvordan vet du at han er gift 100% sikkert?

Eller altså, noe jeg reagerer på i sånne ting..

Bruker ikke folk Facebook? Har ikke folk oppført på Facebook at de er gift? Finnes det ingen spor av kone/barn på Facebook? Jeg skjønner ikke, 99,99% av alle jeg kjenner bruker Facebook og siden han tydeligvis har en blogg eller noe annet hvor han poster på nett om kona, så forundrer det meg om han ikke har Facebook og de står oppført sammen.

:klo:

Jeg skjønner at ikke alt skjer på Facebook, og det er ikke livet mitt, men siden hun fant noe HAN hadde postet på nett om de to så antar jeg han er på nett og hallo. De fleste har faktisk Facebook eller en blogg eller instagram eller et eller annet.

Skrevet

Hvordan vet du at han er gift 100% sikkert?

Eller altså, noe jeg reagerer på i sånne ting..

Bruker ikke folk Facebook? Har ikke folk oppført på Facebook at de er gift? Finnes det ingen spor av kone/barn på Facebook? Jeg skjønner ikke, 99,99% av alle jeg kjenner bruker Facebook og siden han tydeligvis har en blogg eller noe annet hvor han poster på nett om kona, så forundrer det meg om han ikke har Facebook og de står oppført sammen.

:klo:

Jeg skjønner at ikke alt skjer på Facebook, og det er ikke livet mitt, men siden hun fant noe HAN hadde postet på nett om de to så antar jeg han er på nett og hallo. De fleste har faktisk Facebook eller en blogg eller instagram eller et eller annet.

Hans FB-siden er helt lukket. Ingen ting å se om man ikke er venner med han. Jeg la han aldri til og han la meg aldri til. Jeg ville vente til vi evnt var et par og ikke bare datestadiet. Men jeg vet jo om deres barn og hvordan de samarbeider om dette (siden de ikke bodde sammen da). Trodde jeg visste i hvert fall. Innlegget han skrev er på en åpen FB-siden og den fant jeg pga snokingen. Men ellers finner man ingen ting om han på nett. Han er veldig privat.

Men er han ikke gift, så hadde han vel tatt vett til seg og tatt kontakt med meg nå ;) Er en uke siden sist vi snakket sammen. Men da var jeg litt furten fordi han ikke kunne avtale neste møte med meg.

Skrevet

Hans FB-siden er helt lukket. Ingen ting å se om man ikke er venner med han. Jeg la han aldri til og han la meg aldri til. Jeg ville vente til vi evnt var et par og ikke bare datestadiet. Men jeg vet jo om deres barn og hvordan de samarbeider om dette (siden de ikke bodde sammen da). Trodde jeg visste i hvert fall. Innlegget han skrev er på en åpen FB-siden og den fant jeg pga snokingen. Men ellers finner man ingen ting om han på nett. Han er veldig privat.

Men er han ikke gift, så hadde han vel tatt vett til seg og tatt kontakt med meg nå ;) Er en uke siden sist vi snakket sammen. Men da var jeg litt furten fordi han ikke kunne avtale neste møte med meg.

Kanskje til neste gang;

Å bli venner på Facebook er noe man blir så fort man kjenner hverandre / har begynt å date. Du må ikke være i et forhold med en fyr for å bli venner med han på facebook, så kanskje du kan adde han tidligere neste gang?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...