AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Har de siste ukene slitt med å sove, eller døgnrytmen er snudd. Tror det har noe med mørketiden og gjøre.I hvertfall, har jobb kl 14:30 og vurderer å "døgne" for å få rytmen på plass. Noen som har tips til å holde meg våken til etter jobb? Er dette farlig? Anonymkode: e3846...407
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Har de siste ukene slitt med å sove, eller døgnrytmen er snudd. Tror det har noe med mørketiden og gjøre.I hvertfall, har jobb kl 14:30 og vurderer å "døgne" for å få rytmen på plass. Noen som har tips til å holde meg våken til etter jobb? Er dette farlig?Anonymkode: e3846...407velkommen i klubben. Sover selv i 4 timer i gjennomsnitt pr dag. Er så trøtt men får ikke sove. Jeg lever enda så er vel ikke farlig med engangstilfeller innimellom. Anonymkode: 21ab7...a4e 1
ajarRun Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 velkommen i klubben. Sover selv i 4 timer i gjennomsnitt pr dag. Er så trøtt men får ikke sove. Jeg lever enda så er vel ikke farlig med engangstilfeller innimellom.Anonymkode: 21ab7...a4eBare du får fire timer om natten også så burde det gå helt fint. Jeg sover vanligvis aldri om dagen.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 velkommen i klubben. Sover selv i 4 timer i gjennomsnitt pr dag. Er så trøtt men får ikke sove. Jeg lever enda så er vel ikke farlig med engangstilfeller innimellom.Anonymkode: 21ab7...a4eHater den her tiden av året pga søvn. Jeg velger å ikke sove før senvakt, fordi jeg ikke liker å sove utover dagen. Blir så stress om jeg sovner nå, våkner en time før jobb. Lei av det. Får prøve redbull og kaffe? Heh Anonymkode: e3846...407
Gjest Badebuksa Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Er ikke farlig, men det er jo en påkjenning,
gullhjerte Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Hva slags jobb har du? Flere typer jobb hvor det vil være problematisk å komme uten å ha sovet på over et døgn.Du har for øvrig stor medlidenhet fra meg, mørketiden kan være brutal. Det kan være lurt å ta seg en tur til legen og sjekke om du feks burde startet på d vitamin, eller har andre mangler. Kan hende legen har andre gode tips også, du er ikke den første og eneste med søvnproblemer i desember/januar.Har du vært borti slik dagslyslampe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå