Gå til innhold

Name-dropping av kjæresten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd "name-dropping" av kjæresten? Altså at de nevner kjæresten regelmessig i samtaler andre normalt ikke ville nevnt kjæresten? Var nylig på hyttetur med håndball-laget og der var det en jente som hele tiden fikk "kjæresten min" inn i setninger ble veldig påfallende. Noen som har opplevd det samme? Vet jeg kanskje høres veldig sær ut, men var flere på hytteturen som også la merke til det og kommenterte det.

Anonymkode: 75b18...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke erfart dette.

Er hun usikker på seg selv, og prøver å hevde seg ved å hele tiden nevne kjæresten (som hun muligens er stolt over å ha?)

Eller er det tvangshandling, dette at hun hele tiden nevner han?

Anonymkode: 06d51...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er så uvanlig faktisk.. Vet om flere som hele tiden må nevne kjæresten og flashe frem forholdet.. Kanskje det har noe med usikkerhet å gjøre, eller mangel på egenverd?

Anonymkode: bc852...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gjort, og overhørt det i settinger hvor jeg/venninder blir sjekket opp eller snakker med en mann de tror at kanskje er interessert i seg. Typ snakker med en bekjent kamerat som man ikke helt vet hvor man har , og sier "typen min" litt "tilfeldig" et par ganger bare for å gjøre han obs på at man har type og ikke flørter selvom man prater med han som en venn.

Hvis denne jenta på håndball camp hele tiden måtte stikke det inn i alle mulige settinger ovenfor de andre jentene så er det vel fordi hun er stolt over å endelig fått seg kjæreste og blandt de som ser på det som "status" å ha kjæreste og ikke greier å tenke på noe annet. (helt teit) (litt som de som får baby og skal kun snakke om babyen og vise 405 klin like bilder av babyen som bryr oss andre midt i ræva)

Anonymkode: 59ed5...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd "name-dropping" av kjæresten? Altså at de nevner kjæresten regelmessig i samtaler andre normalt ikke ville nevnt kjæresten? Var nylig på hyttetur med håndball-laget og der var det en jente som hele tiden fikk "kjæresten min" inn i setninger ble veldig påfallende. Noen som har opplevd det samme? Vet jeg kanskje høres veldig sær ut, men var flere på hytteturen som også la merke til det og kommenterte det.

Anonymkode: 75b18...c42

Hun synes vel kjæresten din er fin da :)

Anonymkode: fc8a1...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere andre er kanskje single? Hun vil vel "flashe" forholdet sitt litt da. På samme måte som enkelte føler for å poengtere at de skal på en dyr reise eller har en dyr bil.

Anonymkode: 97482...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...