Gå til innhold

Når man ikke har noen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er singel, men har et par venner jeg kan møte i blant. Men føler meg så enormt alene og ensom. Jeg vet jeg må prøve å holde meg selv med egen selskap, men skjønner ikke hvordan, jeg klarer ikke å finne på ting alene, alt er så kjedelig. Når folk går tur alene eller tar tbanen til jobben har de altid noen å snakke med på telfon, skulle ønske jeg også hadee sånne oersoner i livet mitt. Noen å snakke med, gå til når man enn følte for det, en som forstår meg uansett hvor dumt ting kan være. Men mest av alt, føler jeg at jeg virkelig trenger en p få klem fra, fysisk, noen hjelp/råd å få?

Anonymkode: fe5aa...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vinglepetra

Jeg synes det er viktig at du finner deg en hobby som du kan bruke fritida på, dette vil få tiden til å gå, samt flytte fokus vekk fra ensomheten. 

Et annet råd er å begynne å trene, eller melde deg inn i en hobbyklubb eller turforening. Her vil du få muligheten til å treffe andre og kanskje få noen nye venner. 

Hvordan er det på jobben ? Har du noen kollegaer du kan bli bedre kjent med  og som du kan omgås på fritiden ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktig at du finner deg en hobby som du kan bruke fritida på, dette vil få tiden til å gå, samt flytte fokus vekk fra ensomheten. 

Et annet råd er å begynne å trene, eller melde deg inn i en hobbyklubb eller turforening. Her vil du få muligheten til å treffe andre og kanskje få noen nye venner. 

Hvordan er det på jobben ? Har du noen kollegaer du kan bli bedre kjent med  og som du kan omgås på fritiden ? 

takk for svar <3

jeg har en kronisk sykdom som også påvirker min funksjon for å kunne bli kjent med nye mennesker/kjenne igjen ansikter/mennesker, derfor blir det vanskelig p bli kjent med noen på evt en form for trening. Jeg er student, men er for meg selv der også. Jeg blir så trist og sliten av dette. Men en form for hobby burde jeg finne på, selv om det blir alene.

 

TS

Anonymkode: fe5aa...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les boken "Power of Now" og lær deg å sett pris på stillheten og den turen du går. Da vil du fort se på det som stressende og unødvendig å måtte eller ha lyst til å prate med noen hele tiden .

Anonymkode: 57714...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les boken "Power of Now" og lær deg å sett pris på stillheten og den turen du går. Da vil du fort se på det som stressende og unødvendig å måtte eller ha lyst til å prate med noen hele tiden .

Anonymkode: 57714...232

takk, det skal jeg gjøre :)

håper jeg også slipper det stire behovet for å trenge en klem også.

Anonymkode: fe5aa...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...