AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #1 Skrevet 9. desember 2015 Jeg trenger en psykolog fortest mulig råd før det blir for gale. Problemet mitt er at jeg vil ikke/tør ikke å fortelle legen min om det. Er det andre måter å få psykolog utenom lege? Anonymkode: 1c424...f46
Epleskall Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Ja, du kan gå til privatpraktiserende psykolog. Da trengs ingen henvisning. Ventetiden hos disse er som oftest veldig kort. På en annen side, koster det rundt 1000 kr timen.
Insanomanical Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Er det virkelig så ille at du ikke kan si det til legen din?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Sjekk om det er en kommune psykolog/bydelspsykolog eller rask psykisk helsehjelp i kommunen din. De kan hjelpe deg eller henvise deg videre. En privat lege på f.eks. Volvat kan også henvise deg. De henviser deg da til spesialisthelsetjenesten. Du må imidlertid påregne noe ventetid. Anonymkode: c4556...1f2
minister-mio Skrevet 9. desember 2015 #5 Skrevet 9. desember 2015 Hva er grunnen til at du kan si det til en eventuell psykolog, men ikke legen din?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Hvis du ikke tør å si det, kan du skrive det ned på ark Anonymkode: ab5dd...cd4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå