AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Klorin på håndtak o.l. funket ikke sist, heller ikke hyppig håndvask. Alle fikk dritten uansett. JA, det smitter lett,men hvordan forebygge smitte? Har barn i bhg så barnet vil nesten garantert få det, men jeg blir så ekstremt syk av det hver gang. Får det alltid verst.. så er desperat etter å unngå smitte. Hjelper munnbind? Vaksine? Anonymkode: 7b5be...c3a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Klorin på håndtak o.l. funket ikke sist, heller ikke hyppig håndvask. Alle fikk dritten uansett. JA, det smitter lett,men hvordan forebygge smitte? Har barn i bhg så barnet vil nesten garantert få det, men jeg blir så ekstremt syk av det hver gang. Får det alltid verst.. så er desperat etter å unngå smitte. Hjelper munnbind? Vaksine? Anonymkode: 7b5be...c3aKlorin på håndtak? Det er vel ikke bra for helsa. Hvordan gjorde du det med klorin på håndtakene? Vasket du bort klorinen etter at du hadde påført den?Noen desinfiserer håndtak med antibac.Dessverre har jeg ikke råd om å unngå smitte. Anonymkode: 7432f...f38 1
Nowayback Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Se på det som en fin mulighet til å renske litt opp i kroppen
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Håndvask med såpe, deretter antibac. Noen virus tas av såpa, andre ikke, så kjør på med begge deler. Lukk doskåla før du skyller ned oppkastet ditt. Unngå de som er syke Anonymkode: d8722...fe8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå