AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg skal på julebord til helgen og har i den anledning kjøpt meg et svart paljettskjørt. Legger ved link så dere kan se. Jeg trenger tips til hva jeg kan ha på for å pynte det opp litt, slik jeg ikke blir så kjedelig. Vil helst ha en overdel med lange armer, slik jeg slipper å ha dressjakke eller noe annet enn kåpe over. Legg gjerne ved link eller beskriv hva dere tenker hadde passet til skjørtet. Hva tenker dere?Forøvrig skal jeg ha en svart strømebukse med høy denier og svarte pumps. Skjørtet: https://bikbok.com/no/7174098_F990 Anonymkode: 66712...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Anonymkode: fb29a...b0cTusen takk! Hvor gjorde du dette? Likte veldig godt det siste antrekket. Har så bleke armer så vil helst ha topp med lange armer, hehe Har faktisk en slik genser! Anonymkode: 66712...d2e
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #4 Skrevet 14. desember 2015 Tusen takk! Hvor gjorde du dette? Likte veldig godt det siste antrekket. Har så bleke armer så vil helst ha topp med lange armer, hehe Har faktisk en slik genser!Anonymkode: 66712...d2ePolyvore Anonymkode: fb29a...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå