AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Jeg ser tråder der det diskuteres slikt, blir stengt på Kvinneguiden.Er det da bedre å diskutere slike ting på Doktoronline?Om det er medisiner i forbindelse med psykisk sykdom man vil diskutere, kan man poste spørsmål i underforum Psykiatri på Doktoronline, og mange får også svar (gratis) fra psykiateren som er forumansvarlig for Psykiatriforumet der.På Doktoronline er det også mange underforum for fysiske sykdommer, der brukere kan diskutere. Og dersom man ønsker svar fra en lege, kan man få det (men det må man betale for). Anonymkode: a83cb...aaf 1
Chizue Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Synes det er bra slike tråder blir stengt.For alt man vet har personen som gir råd googlet seg fram og har egentlig null snøring på hva han prater om.+ Ingen vet om noen er leger her inne heller.Og om en medisin funker for en person, så betyr det ikke at den medisinen fungerer for alle.Og ser i mange tråder at noen kan finne på å gi livsfarlige råd også.Er bedre at de er inne doktoronline ja, eller enda bedre...Prat med egen behandler istedet for å være online å høre etter råd x) 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Synes det er bra slike tråder blir stengt.For alt man vet har personen som gir råd googlet seg fram og har egentlig null snøring på hva han prater om.+ Ingen vet om noen er leger her inne heller.Og om en medisin funker for en person, så betyr det ikke at den medisinen fungerer for alle.Og ser i mange tråder at noen kan finne på å gi livsfarlige råd også.Er bedre at de er inne doktoronline ja, eller enda bedre...Prat med egen behandler istedet for å være online å høre etter råd x)Takk for dine ord, som jeg er enig i! Anonymkode: a83cb...aaf
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #4 Skrevet 8. desember 2015 Bare til opplysning: det er ikke alltid legene har svarene. Jeg har funnet ut det meste selv. Man kan lære MYE av internett idag, andres erfaringer osv. Man kan virkelig gå i dybden selv. Jeg føler jeg kan mer enn legen min på flere områder. Anonymkode: c5c60...a81 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå