Mia2012 Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 hei! Er det noen her som jobber som tannhelsesekretær og kan si noe om lønn? Enten det er time, måned, eller årslønn?:) er usikker på hvilken vei jeg skal velge videre. Har hele tiden tenkt helsesekretær, men med tanke på jobbmuligheter og ønske om å ikke jobbe turnus (kveld og helg) vil det kanskje svare seg å velge tannhelsesekretær? Lønnen er kanskje noe lavere også?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #2 Skrevet 9. desember 2015 Ifølge utdanning.no ligger gjennomsnittet på 385k. Viktig å huske på at det nok er flere som har jobbet i flere år og fått tillegg. Det er neppe et yrke å bli rik av. Men, så er det vel heller ikke det man tenker på når en velger utdanning :) Anonymkode: 45027...e0c 1
Mia2012 Skrevet 9. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2015 Ja, jeg har sjekket utdanning.no. Men vet ikke hvor vidt en skal forholde seg til disse tallene. Det er nok som du sier ett gjennomsnitt, der mange har jobbet i flere år og opparbeidet seg høgere lønn:)
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Ja, jeg har sjekket utdanning.no. Men vet ikke hvor vidt en skal forholde seg til disse tallene. Det er nok som du sier ett gjennomsnitt, der mange har jobbet i flere år og opparbeidet seg høgere lønn:)Du har ikke vurdert advokatsrkretær istede da? Vil tro det er like gunstige arbeidstider der. I tillegg ser jeg nå at gj.lønn ligger på underkant av 450k. I venninnen min sitt advokatfirma jobber advokatsrkretæren "i fred":-) Tror du fort kan bli bosset rundt av tannlegen ect. Jeg har iallefall vært vitne til det de siste gangene jeg har vært der. Men, det er sikkert forskjellig fra sted til sted! Anonymkode: 45027...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #5 Skrevet 10. desember 2015 Jobber 50% på en offentlig klinikk. Er utdannet, ingen ansinitet enda og tjener 10500kr i mnd. Etter skatt osv. Blir bossa rundt ja, og det er hektisk. Mye arbeid og liten tid. Anonymkode: 5c21f...9f6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå