pittah Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Heisann!Jeg skrev et innlegg her for en stunn tilbake om Psoriasis.Jeg kan idag si at jeg er helt kvitt den! og uten om når min lille sønn ble født har jeg ikke vært mere fornøyd Forstår jeg ikke har lov å skrive om ting som kan annses som reklame her, og vil ikke påstå det jeg vil fortelle er det heller, men for deresom vil vite litt om dette kan dere ta kontakt :DMvh: en lykkelig person! :D
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Man blir ikke kvitt psoriasis, for det er en kronisk sykdom. Men man kan ha gode perioder der utslettene er nesten helt borte. De gode periodene kan vare ganske lenge, men psoriasisen vil komme tilbake før eller senere. Det er like sikkert som Amen i kjerka.Hilsen en annen psoriasis-pasient. Anonymkode: a95ad...f27 8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #3 Skrevet 9. desember 2015 Enig med brukeren over. Man blir aldri kvitt psoriasis helt, den kan bli borte en periode også komme tilbake før eller senere. Det er en hudsykdom som reagerer på stress og som er psykisk. Jo mer du tenker på den, jo mer kommer den fram, men om NDU slapper av og prøver å glemme, så blir den borte. Ingen kremer hjelper, kun sol og havet, men det er også for en periode. Anonymkode: a0187...120
pittah Skrevet 9. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2015 Den ligger nok og brygger i kroppen min, sol og havet hjelper sikkert i små mengder, min er helt borte og har vært det nå i rundt 18 måneder.Så da har jeg ikke stresset på 18 måneder da etter som jeg og min samboer har gått fra hverandre og har drevet med flytting og omsorg for et lite barn, var kanskje ikke stresset jeg da? rart den ikke kom tilbake.
Ragg Skrevet 11. desember 2015 #5 Skrevet 11. desember 2015 Den ligger nok og brygger i kroppen min, sol og havet hjelper sikkert i små mengder, min er helt borte og har vært det nå i rundt 18 måneder.Så da har jeg ikke stresset på 18 måneder da etter som jeg og min samboer har gått fra hverandre og har drevet med flytting og omsorg for et lite barn, var kanskje ikke stresset jeg da? rart den ikke kom tilbake.Jeg vil gjerne vite hvordan du ble kvitt psoriasis, men aner ikke hvordan jeg sender PM :)
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #6 Skrevet 11. desember 2015 Enten er det ikke psoreasis du har hatt eller så har sykdommen gått inn i dvalemodus for så å komme tilbake når du minst venter det. Hadde noen klart å finne et botemiddel for sykdommen, så hadde ikke du vært den eneste som kjente til og fikk behandling. Folk hadde blitt opplyst via media og leger hadde blitt valfartet til. Så her er det noe sommikke stemmer! Anonymkode: 83655...f39 1
Ragg Skrevet 11. desember 2015 #7 Skrevet 11. desember 2015 Hun har i hvertfall funnet noe som kan dempe hennes utbrudd, og det er fantastisk for henne. 1
Rosa Sitron Skrevet 11. desember 2015 #8 Skrevet 11. desember 2015 Den ligger nok og brygger i kroppen min, sol og havet hjelper sikkert i små mengder, min er helt borte og har vært det nå i rundt 18 måneder.Så da har jeg ikke stresset på 18 måneder da etter som jeg og min samboer har gått fra hverandre og har drevet med flytting og omsorg for et lite barn, var kanskje ikke stresset jeg da? rart den ikke kom tilbake.Det er ulike grunner til at det forsvinner og kommer tilbake. Min var borte i 7 år før det kom tilbake og det skjedde mye stressende de årene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå