Kassiopeia Skrevet 10. desember 2015 #21 Skrevet 10. desember 2015 Jeg var ekstremt avhengig av snus da jeg ble gravid. Snuste 1,5 boks for dagen og hadde holdt på i 12 år. De gangene jeg har forsøkt å slutte har jeg lagt i fosterstilling i dagesvis og vært sikker på jeg skulle dø. Jeg sluttet på dagen når jeg stod med positiv test. Jeg vet hvordan det er å være ekstremavhengig, derfor kan jeg ikke fatte og begripe hvordan noen kan sette sine behov foran barnet sitt. En jeg kjenner er sikker på at barnet hennes mangler to tær pga snusbruk. Har noe skjedd med barnet må du leve med at det kan være din feil. Anonymkode: 469ae...13dHelt enig! Å snuse når man er gravid er like motbydelig og forkastelig som de mødrene som velger å røyke når de er gravid. Alle greier å slutte hvis man ønsker det sterkt nok! Snuste selv en boks for dagen og var så sinnsykt avhengig og ødeleggende for økonomien min. Men sekundet jeg hadde positiv test var snusen kastet. Det samme gjaldt røyking når jeg var gravid med storebror, har ikke røkt et eneste trekk siden jeg testet positiv for snart 4 år siden. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå