Gå til innhold

Plastisk kirurgi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om plastisk kirurgi? :ler: Selv har jeg alltid ville operere bort de tunge øyelokka mine, men mannen vil ikke la meg. Høhø. Kom over den bloggen her og jeg synes hun virket som en meget reflektert ung jente med beina på jorda.. selv om hun ser litt for stivpynta ut:sprettoy:.. så har hun et godt poeng. http://carolinesofiee.blogg.no

Anonymkode: 92ff5...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du "kom tilfeldigvis over" denne bloggen når du selv startet den opp og skrev den da eller? Og merket at det begynte å bli litt få lesere :fnise:

Anonymkode: d99ec...5c0

Skrevet (endret)
På 8.12.2015 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Du "kom tilfeldigvis over" denne bloggen når du selv startet den opp og skrev den da eller? Og merket at det begynte å bli litt få lesere :fnise:

Endret av Tvefru
Skrevet

Om du vil gjøre dette, har da ikke din mann noe med det. Hemmer det synet ditt, eller synes du bare det er litt skjemmende?

Skrevet

Om du vil gjøre dette, har da ikke din mann noe med det. Hemmer det synet ditt, eller synes du bare det er litt skjemmende?

De hemmer ikke synet men jeg hadde sikkert blitt mer flatterende å se på med den operasjonen:essen2:

Skrevet

Hvis det er viktig for deg, så gå for det. Men ettersom du ikke har en medisinsk grunn, kan du ikke regne med å få det dekket av det offentlige.

• Liker 1
Skrevet

Bare en jente som følte seg truffet av innlegget i Dagbladet i den bloggen der? 

Apropos plastisk kirurgi, gjør det hvis du har råd og lyst :)

Anonymkode: 6dddd...8f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...