AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hei, Er det noen som har tips til en flink grafisk designer som gjør dette? Har prøvd Bryllupsdesigneren (som hun kaller seg), og det bar bare tull og krøll fra ende til annen. Først feil navn på bruden, deretter fikk vi dobbelt opp med fakturaer +++ Anonymkode: 41a7c...bf7
Økonomen:) Skrevet 4. februar 2016 #2 Skrevet 4. februar 2016 Vi har også hatt store problemer med Maren og Bryllupsdesigneren... Kranglet med henne i 1 måned for å få Save the Date kortene våre, og det toppet seg da vi ble dobbeltfakturert. Kontaktet trykkeriet hun brukte og de fortalte at de hadde sluttet å fakturere henne og heller fakturerte sluttbrukeren, da Maren og Bryllupsdesigneren ikke gjorde opp for seg. De hadde hatt problemer i lang tid. Vi måtte ta ting på sparket og heldigvis har jeg et par venninner som er grafiske designere, så de hjelper oss!🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Masse lykke til videre med deres trykksaker😊
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2016 #3 Skrevet 4. februar 2016 1 time siden, Økonomen:) skrev: Vi har også hatt store problemer med Maren og Bryllupsdesigneren... Kranglet med henne i 1 måned for å få Save the Date kortene våre, og det toppet seg da vi ble dobbeltfakturert. Kontaktet trykkeriet hun brukte og de fortalte at de hadde sluttet å fakturere henne og heller fakturerte sluttbrukeren, da Maren og Bryllupsdesigneren ikke gjorde opp for seg. De hadde hatt problemer i lang tid. Vi måtte ta ting på sparket og heldigvis har jeg et par venninner som er grafiske designere, så de hjelper oss!🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Masse lykke til videre med deres trykksaker😊 Dette har vi også opplevd, invitasjonene kom ikke til avtalt tid. Hun skulle sende faktura som aldri kom, og selv om vi purret kom den ikke. Til slutt viste det seg at hun ikke hadde sendt invitasjonene til trykk fordi hun ikke hadde fått betalt. Hun brukte også lang tid på å svare, og som TS skriver, viser hun liten interesse i kundene sine. Maren fikk det til å høres ut som at jeg var den eneste som var misfornøyd, så greit å lese at jeg ikke var alene. Vi endte til slutt opp med å bruke en venninne av en bekjent. Flink og pålitelig! Anonymkode: 9dab8...45a 1
Økonomen:) Skrevet 4. februar 2016 #4 Skrevet 4. februar 2016 Den eneste som var misfornøyd ja.... Ja hun tror vel at når hun blokker folk fra Instagram og Face så går all den negative omtalen bort, og dermed også de misfornøyde kundene... Vi hadde betalt, men det tok allikevel evigheter før kortene ble sendt i trykken. Fikk endelig kortene våre godt over en uke etter at hun bekreftet at hun hadde sendt de. Bare så dumt at konvolutten var poststemplet dagen før vi fikk den, og trykkeriet bekreftet en helt annen dato for trykking enn Maren oppga... Min anbefaling er virkelig å holde seg langt unna Bryllupsdesigneren.com dessverre....
Xavana Skrevet 4. februar 2016 #5 Skrevet 4. februar 2016 Den 08.12.2015 at 12.07, AnonymBruker skrev: Hei, Er det noen som har tips til en flink grafisk designer som gjør dette? Har prøvd Bryllupsdesigneren (som hun kaller seg), og det bar bare tull og krøll fra ende til annen. Først feil navn på bruden, deretter fikk vi dobbelt opp med fakturaer +++ Anonymkode: 41a7c...bf7 Send meg en pm, så skal du få et navn av meg
Gjesebruker1 Skrevet 6. februar 2016 #6 Skrevet 6. februar 2016 https://www.facebook.com/kristindesign Suuper flink !
Charlottemarie Skrevet 10. februar 2016 #7 Skrevet 10. februar 2016 Hei Hva med å bruke et trykkeri? I mitt bryllup brukte vi http://www.printhouse.no/ for invitasjoner og bordkort. Vi hadde løpende kontakt med han som het Steven. Han var veldig serviceinnstilt og svarte fortløpende på våre spørsmål. De hadde også veldig rask levering. Superfornøyd med de!
Gjest999 Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Hei! Vil absoultt ikke anbefale Maren (bryllupsdesigneren). Vi brukte henne for å lage save the dates og bryllupsinvitasjoner. For det første brukte hun 2 uker mellom hver e-post, utkastene vi fikk var fullt i skrivefeil, både feil dato og feil navn. Da vi kontaktet henne for å få rettet det opp tok det 2 uker før hun svarte. Vi fikk også beskjed om at skrivefeil iog feil navn ikke hadde stor betydning for selve designet. Til slutt ble vi så lei av å vente, begynte prosessen i begynnelsen av august, i slutten av september hadde vi fortsatt ikke fått svar eller nye utkast. Valgte da å avslutte samarbeidet, fikk selvfølgelig svar med en eneste gang, samt en faktura på 3000 kr for designet hun hadde jobbet med så langt. Forferdelig å samarbeide med og bryr seg lite om kundene sine. Tror det er flere som har hatt dårlig erfaring med henne mtp at hun har byttet navn. Kan anbefale Kortshop på det sterkeste! Lykke til med bryllupsplanlegging
meg525 Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har god erfaring med dinbryllupsinvitasjon.no😊
lemon-aid Skrevet 27. oktober 2016 #10 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg vil varmt anbefale å bestille fra bryllupsinvitasjoner.no Hyggelig service, god kommunikasjon, rask levering, og lekre produkter. Disse jentene kan det Vi hadde bordkort, meny og invitasjoner. Grei pris også.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2016 #11 Skrevet 28. oktober 2016 Kan du ikke bare lage og printe selv? Folk kaster det jo bare i søpla uansett... Anonymkode: d9e61...c28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå