AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Hei! For et par måneder siden var jeg kraftig forkjølet. Forkjølelsen er borte, men hosten har hengt igjen i 2-3 måneder. Jeg tror det er 7 år siden sist jeg var forkjølet, så husker ikke hvordan det var da. Men er det vanlig at hosten varer så lenge? Er skikkelig tørrhoste, unntatt på morgen og kveld. Da hoster jeg opp en del slim (men hosten er i grunn fortsatt tørr). Er verst når jeg legger meg og når jeg står opp, men det forekommer også når jeg er ute eller på jobb. Det er skikkelig plagsomt, særlig for samboeren min som må høre på dette hver kveld. Tips til hvordan jeg kan få det bort mottas med takk! Anonymkode: 493b3...27e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Da drar du til legen. Vi kan ikke diagnostisere deg Anonymkode: 9fb66...b97
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Hadde det slik jeg også, men har endelig blitt kvitt det. Kjenner flere som også har hostet i mange uker etter forkjølelsen i det siste.Til meg hjalp det med hvile, masse søvn og å ha det varmt og holde meg inne mest mulig. Anonymkode: 2c857...472
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #4 Skrevet 9. desember 2015 Nei det er ikke vanlig. Oppsøk lege. Anonymkode: d64e9...944
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå