AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #1 Skrevet 8. desember 2015 Har nettopp funnet ut at typen min de siste 9 mnd har en dukke,en sånn Silicon ting med vagina og pupper med innebygget vibrator som koster mange tusen kr :-O Jeg fant den bakerst i kles skapet hans da jeg skulle legge inn klær jeg hadde vasket.Sammen med den var det en dvd som jeg tittet på.....han hadde filmet seg selv når han hadde seg med denne "kroppen" Vi har sex 3-5 ganger i uka så det kan ikke være mangelen på sex som gjør at han bruker denne.Noen som har en ide til hvordan eller OM jeg bør ta det opp med ham ?? Anonymkode: af78c...9ab
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #2 Skrevet 8. desember 2015 Kan vel ikke bli sjalu på en dukke .La typen din leke seg med henne og ikke si noe. Anonymkode: af78c...9ab
Kattekvinne Skrevet 8. desember 2015 #3 Skrevet 8. desember 2015 Er det et problem for deg? Og hvorfor det i så fall? Synes vi alle har rett på et privat sexliv uavhengig om man er singel eller har samboer eller kjæreste. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå