Gjest Julejenta Skrevet 4. oktober 2004 #1 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei, Jeg vil dele et julekalender-tips med dere: Det ble en MEGET stor suksess hos min samboer ihvertfall! - Èn juleøl hver dag i hele september! Det finnes så mange juleølsorter: de på polet er sterkere og dyrere enn de i butikken, så jeg gjorde sånn at ølene ble dyrere og finere etterhvert som julen nærmet seg. Kjæresten min anså seg etterhvert som "juleøl" ekspert og så er det jo kjekt å ha smakt seg frem til de beste ølsortene før jul, slik at selve julen ikke sløses på de dårligere sortene! Julejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. oktober 2004 #2 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hadde sikkert blitt tatt godt i mot i dette huset også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. oktober 2004 #3 Del Skrevet 4. oktober 2004 Han hadde nok likt den, men her i gården deler vi kalender og jeg vil ikke ha øl i mine luker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flo* Skrevet 4. oktober 2004 #4 Del Skrevet 4. oktober 2004 - Èn juleøl hver dag i hele september! Det finnes så mange juleølsorter: de på polet er sterkere og dyrere enn de i butikken, så jeg gjorde sånn at ølene ble dyrere og finere etterhvert som julen nærmet seg. Hos oss har vi julekalender i desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 4. oktober 2004 #5 Del Skrevet 4. oktober 2004 Tja, tror nok min samboer hadde blitt litt lei i allefall, og å drikke øl hver dag er vel ikke helt bra heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julejenta Skrevet 4. oktober 2004 #6 Del Skrevet 4. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 4. oktober 2004 #7 Del Skrevet 4. oktober 2004 HeHe... Da skjønner jeg mer av hvorfor det er så mange om dagen som har begynt å kjøpe en flaske av vær øl/rusbrus type Kreativitet er toppers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå