AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Har ikke bodd i Norge fast på flere år og har derfor kun norsk kontantkort, som jeg fyller på når jeg trenger. Nå er jeg på jakt etter et godt abonnement, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne . Hva har du, hva betaler du i måneden og hva får du for det?? Anonymkode: db32a...2ad
-Jiinxs- Skrevet 4. januar 2016 #3 Skrevet 4. januar 2016 Du finner ut om du trenger Telenor dekning eller om det holder med Netcom. Jeg har brukt Talkmore og bruker nå Telipol. Sistnevnte gir deg muligheten å skreddersy abonnementet til ditt behov. Med tanke på ringetid/datatrafikk o.l. Jeg betaler 245.- for 3GB datatrafikk og fri resten. Det er ikke så stor forskjell på de forskjellige abonnementet. For meg så valgte jeg ut ifra dekningen der jeg bor.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #4 Skrevet 4. januar 2016 5 minutter siden, -Jiinxs- skrev: Du finner ut om du trenger Telenor dekning eller om det holder med Netcom. Jeg har brukt Talkmore og bruker nå Telipol. Sistnevnte gir deg muligheten å skreddersy abonnementet til ditt behov. Med tanke på ringetid/datatrafikk o.l. Jeg betaler 245.- for 3GB datatrafikk og fri resten. Det er ikke så stor forskjell på de forskjellige abonnementet. For meg så valgte jeg ut ifra dekningen der jeg bor. Bor du landlig eller i byen? Bruker mest på data, og noe teksting, ikke mye ringing. Er chess noe å gå for? Anonymkode: db32a...2ad
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2016 #5 Skrevet 4. januar 2016 Helt ærlig, prisene er rimelig like hos de fleste, kun preferranser og eventuelt dekning som kan skille hvis du bor utenbys. I de fleste storbyer er dekningen bra hos både telenor og netcom. Når det kommer til pris har du faste pakker som du kan velge i hos alle selskap etter forbruk Ps. utlandet hadde nok billigere abonnement Anonymkode: c77eb...c4c
-Jiinxs- Skrevet 4. januar 2016 #6 Skrevet 4. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bor du landlig eller i byen? Bruker mest på data, og noe teksting, ikke mye ringing. Er chess noe å gå for? Anonymkode: db32a...2ad Bor på landet. Chess er sikkert et alright valg. Men som en annen skrev her så har det ikke så mye si. Prisene er mer eller mindre lik og de fleste tilbyr fri tale/sms/mms og x-antall GB pr mnd.
penny_ Skrevet 6. januar 2016 #7 Skrevet 6. januar 2016 Hvor mye bruker du telefonen til å ringe og surfe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå