Gå til innhold

Playstation Xbox

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan jo godt være at han kunne hatt godt av å ha snakket med en terapeut om dette. Samarbeider han godt med moren? Har hun samme holdning til gaver som han har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Endret av Sølvi88
Skrevet

Det kan jo godt være at han kunne hatt godt av å ha snakket med en terapeut om dette. Samarbeider han godt med moren? Har hun samme holdning til gaver som han har?

Joda, men hvordan få mannfolk til psykolog osv.. Jeg jobber med det.

Han samarbeider, hun kan være litt motvillig noen ganger men det går stort sett bra de imellom. Men da de enda var sammen var hun helt forferdelig mot ham, og det merkes enda. Mor og stefar bor sammen så de har jo selvfølgelig bedre råd, og hun er nok like gavemild som ham. Forskjellen er at når guttens søster og stesøsken får "ting" kan han som regel velge å få penger. Som sakt fikk han 400kr i fjor istede for gavekalender av mor, mor står for halve kalenderen og hos far fikk han gavekalender. Så 400kr for 12pakker i kalenderen, jeg synes det er mye.

Anonymkode: a26f6...f5e

Skrevet

Her har svært få (tror ingen faktisk) 10-åringer iphone6! Det er dog en god gjeng som har arvet foreldrenes gamle iPhone4 (inbefattet min), og det er de såre fornøyd med. De fleste har nettbrett, noen har egen pc, men de fleste bruker familiepc'er (må jo ha pc til skolearbeid).

Noen har spillkonsoller, men ikke alle. Et tips der, de kommer ofte på tilbud etter jul... Så hva med å la gutten ønske seg penger eller gavekort i en spillbutikk fra flere i familien? Så kan han fort få kjøpt seg dette etter jul.

Men hvorfor må han ha egen tv? Vi har xbox 360 i stua vi. Den brukes kun i begrenset tid uansett, de får ike sitte lenge med spill om gangen.

Anonymkode: 99719...0c6

• Liker 1
Skrevet

Her har svært få (tror ingen faktisk) 10-åringer iphone6! Det er dog en god gjeng som har arvet foreldrenes gamle iPhone4 (inbefattet min), og det er de såre fornøyd med. De fleste har nettbrett, noen har egen pc, men de fleste bruker familiepc'er (må jo ha pc til skolearbeid).

Noen har spillkonsoller, men ikke alle. Et tips der, de kommer ofte på tilbud etter jul... Så hva med å la gutten ønske seg penger eller gavekort i en spillbutikk fra flere i familien? Så kan han fort få kjøpt seg dette etter jul.

Men hvorfor må han ha egen tv? Vi har xbox 360 i stua vi. Den brukes kun i begrenset tid uansett, de får ike sitte lenge med spill om gangen.

Anonymkode: 99719...0c6

God ide! Takk!

Far bestemmer i huset og han vil ikke ha ps4 i stuen, derfor :) Jeg tror det har noe med at far vet han gir seg lett om det blir mas, det hadde nok endt med at tv'n var okkupert konstant. Det blir bare krig om lillesøster vil se på tv og bror og kompis vil spille. Jeg tror ikke far orker den hverdagen.

Anonymkode: a26f6...f5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...