AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Leser stadig vekk om kvinner som mister jomfrudommen sin til menn i fylla. Jeg lurer på hva som kjennetegner disse mennene. Hva ser dere etter? Selv har jeg aldri vært borti noen som er jomfru, men vil gjerne oppleve det. Anonymkode: a1d31...b35
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Leser stadig vekk om kvinner som mister jomfrudommen sin til menn i fylla. Jeg lurer på hva som kjennetegner disse mennene. Hva ser dere etter? Selv har jeg aldri vært borti noen som er jomfru, men vil gjerne oppleve det. Anonymkode: a1d31...b35Er du religiøs eller noe?Vi lever ikke lenger på 1950-tallet, idag er det ikke normalt at jenter går rundt å er jomfruer - de kan gjøre akkurat det samme som gutta. Dessuten hvorfor vil du det? Å miste jomfrudommen er vondt og ikke spesielt behagelig for hverken jenta eller gutten. Så er du som nevnt over religiøs? Eller synes du jenta er "skitten" hvis hun har ligget med andre før deg? Hvorfor er det så viktig at hun er jomfru egentlig? Anonymkode: 8acf3...2a6
Cashbah Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 Er du religiøs eller noe?Vi lever ikke lenger på 1950-tallet, idag er det ikke normalt at jenter går rundt å er jomfruer - de kan gjøre akkurat det samme som gutta. Dessuten hvorfor vil du det? Å miste jomfrudommen er vondt og ikke spesielt behagelig for hverken jenta eller gutten. Så er du som nevnt over religiøs? Eller synes du jenta er "skitten" hvis hun har ligget med andre før deg? Hvorfor er det så viktig at hun er jomfru egentlig?Anonymkode: 8acf3...2a6Ingen kjønnssykdommer, og et godt rykte er vel bare noen av fordelene kan jeg tenke meg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Hva med å heller finne en jomfru i edru tilstand og bli sammen med henne? Anonymkode: 16e9b...a79 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Ingen kjønnssykdommer, og et godt rykte er vel bare noen av fordelene kan jeg tenke meg.Ja, fordi alle jenter som ikke er jomfru, er fulle av gonore og kjent som horer eller?Flott du er opptatt av likestilling. Anonymkode: 8acf3...2a6 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Foreslår kristen ungsomsklubb. Anonymkode: 27239...9cc 1
Cashbah Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Ja, fordi alle jenter som ikke er jomfru, er fulle av gonore og kjent som horer eller?Flott du er opptatt av likestilling.Anonymkode: 8acf3...2a6Likestilling mellom hvem? Horer og jomfruer?
Gjest O.G. Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Leser stadig vekk om kvinner som mister jomfrudommen sin til menn i fylla. Jeg lurer på hva som kjennetegner disse mennene. Hva ser dere etter? Selv har jeg aldri vært borti noen som er jomfru, men vil gjerne oppleve det. Anonymkode: a1d31...b35Er du pervers`?
uranus Skrevet 7. desember 2015 #9 Skrevet 7. desember 2015 Ja, fordi alle jenter som ikke er jomfru, er fulle av gonore og kjent som horer eller?Flott du er opptatt av likestilling.Anonymkode: 8acf3...2a6Føler deg truffet eller? Menn synes ikke det er attraktivt med en feltmadrass. Er det så vanskelig å forstå? 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 Leser stadig vekk om kvinner som mister jomfrudommen sin til menn i fylla. Jeg lurer på hva som kjennetegner disse mennene. Hva ser dere etter? Selv har jeg aldri vært borti noen som er jomfru, men vil gjerne oppleve det. Anonymkode: a1d31...b35Så det du ønsker er tips til hvordan du kan utnytte unge fulle jenter for å ta jomfrudommen deres? Anonymkode: 78fe1...58c 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #11 Skrevet 7. desember 2015 Føler deg truffet eller? Menn synes ikke det er attraktivt med en feltmadrass. Er det så vanskelig å forstå?Du vet det finnes en mellomting mellom noen som har ligget rundt og mellom noen som er jomfru? Eller kaller du en kvinne eller en mann med 1 sexpartner for feltmadrass? Da burde du i alle fall bli enten muslim eller dra tilbake til 1600-tallet der du kommer fra. I dagens moderne verden er det vanlig å ha sex før ekteskap og det finnes ingenting galt i det. Du vil nok ikke finne så mange på 20+ som er jomfru i dag. Selv har jeg hatt 4 sexpartnere. Nr 1 var en jeg datet, nr 2 var i forhold, nr 3 var i samboerforhold og nr 4 er mannen min. Ser ikke akkurat på det som noe helt forferdelig ille akkurat. Det er ikke alle som har vært i samme forhold siden de var 14 år vet du. Anonymkode: 16e9b...a79 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #12 Skrevet 7. desember 2015 Er bare det at så mange har gjort det. Husker også at folk drev og skrøt av det. Tenker at det må være veldig spesielt. Det med sykdommer er også et pluss. Har også opplevd at mange lyver om antall partnere. Hadde vært hyggelig å faktisk vite, istedenfor å treffe på jentas tidligere flammer som tydeligvis ikke ble tatt med i utregningen... Anonymkode: a1d31...b35
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #13 Skrevet 7. desember 2015 Mista min jomfrudom i fylla. Tror det er sånn de fleste tenåringer generelt (gutter og jenter) debuterer.Å ha sex var en BIG DEAL for meg, så aldri i verden om jeg turte å skulle ha det edru første gangen.Tviler på at du finner noen voksne kvinner , som har spart seg til voksen alder, som er villig til å gi bort jomfrudommen sin på fylla dog. Anonymkode: 8c961...ae7
Belbus Skrevet 7. desember 2015 #14 Skrevet 7. desember 2015 Tror du finner de på hjemmefester for folk mellom 15-18 år 2
Em11mily Skrevet 8. desember 2015 #15 Skrevet 8. desember 2015 Leser stadig vekk om kvinner som mister jomfrudommen sin til menn i fylla. Jeg lurer på hva som kjennetegner disse mennene. Hva ser dere etter? Selv har jeg aldri vært borti noen som er jomfru, men vil gjerne oppleve det. Anonymkode: a1d31...b35Hvor i all verden leser du dette?? I dag er det laaaangt mellom jomfruer om dem da ikke er under den seksuelle lavalder.Vi lever i 2015 og ungdommer blir oppfordra til å utforske sin sexualitet,altfor mange går til det skritt å ha sex med en kompis bare for å ha gjort det.Så det sier seg da selv at mange av disse fyllehistoriene bare er tull.Skal du ha deg en jomfru må du nok oppsøke kulturer der det er synd å ha sex før ekteskap.Men vær nå forsiktig da så ikke du blir steinet etter får "forplantnings staven " kutta av ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #16 Skrevet 8. desember 2015 Leser stadig vekk om kvinner som mister jomfrudommen sin til menn i fylla. Jeg lurer på hva som kjennetegner disse mennene. Hva ser dere etter? Selv har jeg aldri vært borti noen som er jomfru, men vil gjerne oppleve det. Anonymkode: a1d31...b35Du får begynne å crashe hjemmefester for fjortiser da. Eller er du kanskje litt for gammel? I så fall bør du også være gammel nok til å skjønne at å ligge med enn døddrukken fjortis ikke er en høydare. Kvinner som fortsatt er jomfru etter tenåra er det gjerne fordi de er veldig selektive, så de går neppe på en fyllesmell uansett. Anonymkode: 98621...991 1
Viktualia Skrevet 8. desember 2015 #17 Skrevet 8. desember 2015 Er bare det at så mange har gjort det. Husker også at folk drev og skrøt av det.Anonymkode: a1d31...b35Jeg føler et Jokke-sitat presse seg fram:"De beste sigarettene var dem som jeg røyka i smug. Og de beste knullene var dem som bare var JUG!" Å ha seg med jomfruer er nok noget oppskrytt i visse kretser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå