Gjest Nordavind Skrevet 9. desember 2015 #21 Skrevet 9. desember 2015 MegmegmegAnonymkode: 442fd...f79når passer det?:)
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #22 Skrevet 6. april 2022 On 12/7/2015 at 10:22 PM, Guest Nordavind said: Jeg er flink til å massere- hvem vil ha? 😀 Jeg vil ha Anonymkode: 6a417...71d
Gjest Drigo Skrevet 7. april 2022 #23 Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 8.12.2015 den 14.10): Jeg elsker massasje! Mannen har bare blitt flinkere og flinkere på det, etter veiledning fra meg.. Han gjorde det alt for hardt for min smak i starten! En deilig massasje med en god lotion eller olje er himmelsk.. Har kun blitt massert av kjæresten (og profesjonelle), så kan ikke si noe om menns massasjeferdigheter generelt. Noen ganger gjør vi det kun for å være god mot den andre, andre ganger som forspill. Da er man så klart naken Veldig pirrende å være så blottlagt, å bli berørt på den måten, sakte og sensuelt.. Superdeilig når han masserer korsrygg og lår, uten å røre "der nede"! Da bygger lysten seg skikkelig opp.. Forstår ikke hvordan noen ikke kan like massasje?! Viktig å bruke god tid, mye olje eller krem og å gjøre bevegelsene sakte. Hør etter med partneren om du skal trykke hardere eller mykere Og bruk hele hendene! Ikke bare fingertuppene. Anonymkode: 1beb8...4a8 Fruen liker også massasje veldig godt. Hun har stående tilbud. Masserer gjerne i 2 timer med full kroppsmassasje (når hun har tid). Passe varme, god lukt, olje, stearinlys, musikk og grundig behandling. Liker å bli massert selv, men fruen synes jeg er litt for hard å massere på, så jeg blir henvist til profesjonell hjelp, noe jeg benytter meg av. Vi er ellers flink til å «småmassere» hverandre i nakke og på hode. Synes massasje er en fin måte å vise nærhet og intimitet på.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2022 #24 Skrevet 21. april 2022 On 12/7/2015 at 2:13 PM, Cashbah said: Jeg liker å bli massert, men jeg har enda til gode å finne en mann som klarer jobben. Er du fortdatt på forumet? Anonymkode: 1a319...d9a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå