Gå til innhold

Liker du massasje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av et innlegg hvor kvinner blir forført av massasje, liker du å bli massert, hvor stor andel av mennene synes du er flinke til å massere og hvor stor forskjell er det på massasjeferdighetene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri blitt massert av en mann så det vet jeg ikke. Er det vanlig å gjøre?

Anonymkode: fb55e...d80

Skrevet

Jeg liker å bli massert, men jeg har enda til gode å finne en mann som klarer jobben.

Skrevet

Både jeg og mannen er glad i massasje og kos generelt, men vi masserte hverandre ikke før vi ble sammen, så vi visste i grunn ikke det om hverandre da. Nå masserer vi hverandre hver kveld ca, og han er veldig flink, men det handler mest om at jeg har lært han massasje og også egenmassasje for de gangene jeg ikke er der etter trening osv. Det er jo bra for restitusjonen etter trening med massasje siden det øker blodgjennomstrømningen. Han gjør det han synes er godt tilbake til meg, og det funker veldig bra :) Ellers har jeg vel kun blitt massert av min eks da vi var sammen, og han var fysioterapeut så det var jo naturligvis ganske bra massasje selv om jeg synes den ble litt for fysio-aktig. Har ikke blitt massert av andre menn, så jeg kan ikke si om menn flest er flinke eller dårlige til å massere, men er man glad i massasje selv tror jeg de fleste er flinke til å gi massasje da man vet hva som er godt. 

Mannen min hadde ikke fått noe annet enn ryggmassasje før vi ble sammen, så det var en ny verden for han å bli massert over hele kroppen og han digger det :) 

Anonymkode: 52e18...8df

Skrevet

Jeg liker ikke å bli massert

Syns det er fint å gi samboeren massasje, og det er en fin greie som et forspill bl.a, men å motta massasje liker jeg ikke. (dette gjelder også av profesjonelle massører)

Skrevet

Jeg elsker massasje. Jeg har selv fått høre at jeg er flink til å massere, og jeg setter pris på en god massasje selv. Realiteten er at det mange som ikke er flinke i det hele tatt og massasjen blir da ubehagelig. Mulig de ikke helt vet hvor de skal trykke og bare gjør noe helt vilkårlig. 

Menn er nok flinkere med å legge litt mer trykk. Kvinner kan være litt puslete. Når det er sagt er nok kvinner litt flinkere til å vite hva som kjennes bra. Det er uansett store variasjoner, og mens enkelte menn er håpløse, er andre veldig dyktige. :) Det beste er uansett hvis de spør om det kjennes bra. 

En mann som masserte meg var så rask overalt at jeg ble helt forfjamset. Et godt tips er å ta seg god tid. 

Anonymkode: 99f95...18c

Skrevet

Elsker å få massasje, men å bli strøket på ryggen er virkelig veien inn i mitt hjerte!:fnise:

Jeg har vært borte i ca 2-3 menn (ut av ca 30) som har gitt en god massasje, flesteparten vet ikke hva de driver med eller bare trykker litt og avbryter nesten med en gang fordi de ønsker sex (ønsketanker).
Jeg derimot er litt flinkere, 30 min i mine hender og alle ryggplager er borte... Fysio kan bare legge seg!:fnise:

Anonymkode: 2122b...fec

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker å bli strøket på og massert! "Hvor stor andel av mennene synes du er flinke til å massere?". Jeg har ikke akkurat hvert med så mange, men de jeg har vært med har vært flinke til det. Kan bli ganske tent av massasje i nakken, ut mot skuldrene, på lårene. Men, det er viktig at det blir gjort med gode, faste bevegelser og ikke nølende eller for svakt slik at det mer kiler, da er det turn off.  

Anonymkode: 260aa...acf

Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg er flink til å massere- hvem vil ha? 😀

Gjest FruPotter
Skrevet

Elsker massasje, men blir ikke tent av det. Synes det er godt fordi jeg ofte har stramme muskler. Hehe... :) Samboer er ganske flink til å massere, må jeg si. 

(Selvfølgelig går det nok helt fint an å bli tent av massasje, hvis det er ment på en seksuell måte. Men det har vi ikke prøvd ennå!)

Skrevet

Jeg er flink til å massere- hvem vil ha? 😀

:bond:Megmegmeg:bond:

Anonymkode: 442fd...f79

• Liker 1
Skrevet

Har bare blitt massert av to menn og han ene gjorde det greit, han andre var helt på ville veier så det bare ble kleint og vondt og jeg måtte late som at jeg var takknemmelig.

Jeg liker godt nakenmassasje, og kan bli så kåt at det renner av meg av det til jeg trygler om seksuell stimulering ,  men type skulder og rygg massasje med klær på syntes jeg ikke er forførende og ville blitt helt eklet ut om mannen da plutselig begynte å kysse eller kle av meg.

Anonymkode: c2447...e3a

• Liker 1
Skrevet

Hei, kvinner kan nok bli forført med massasje men da må det være en rolig massasje og ikke ta i osv. Jeg hater når folk masserer meg og de tar i så mye att jeg nesten kan begynne å gråte. så viss du vil forføre ei dame med massasje vil jeg anbefale en duft olje "kjærlighets olje". De fleste menn som har massert meg har vært litt for harde i klypa. Be Gentle

Anonymkode: bacde...a44

Skrevet

Er det vanlig å bli massert i forhold da? Har hatt mange forhold men ingen har nevnt noe om massasje? Er det dere jenter som tar det opp eller?

Skrevet

Er det vanlig å bli massert i forhold da? Har hatt mange forhold men ingen har nevnt noe om massasje? Er det dere jenter som tar det opp eller?

Her i huset er det mannen som maser om massasje hele tiden. Han syns også det er fint som forspill til sex, mens jeg (kvinne) liker ikke å bli massert i det hele tatt

Min eks var også veldig glad i å bli massert

Skrevet

Hvis man ikke liker kos så vil jeg ikke tro det er vanlig i forhold, men det finnes oss som er i forhold der begge er kosete og synes massasje er godt. Samboer pleier ofte å spørre på ettermiddagen "massasje i kveld eller?" :P Hvis jeg ikke spør først da. 

Anonymkode: 52e18...8df

Skrevet

Jeg elsker massasje! Mannen har bare blitt flinkere og flinkere på det, etter veiledning fra meg.. Han gjorde det alt for hardt for min smak i starten! En deilig massasje med en god lotion eller olje er himmelsk.. Har kun blitt massert av kjæresten (og profesjonelle), så kan ikke si noe om menns massasjeferdigheter generelt. Noen ganger gjør vi det kun for å være god mot den andre, andre ganger som forspill. Da er man så klart naken ;) Veldig pirrende å være så blottlagt, å bli berørt på den måten, sakte og sensuelt.. Superdeilig når han masserer korsrygg og lår, uten å røre "der nede"! Da bygger lysten seg skikkelig opp.. Forstår ikke hvordan noen ikke kan like massasje?! Viktig å bruke god tid, mye olje eller krem og å gjøre bevegelsene sakte. Hør etter med partneren om du skal trykke hardere eller mykere :) Og bruk hele hendene! Ikke bare fingertuppene.

Anonymkode: 1beb8...4a8

Skrevet

Tja, altså, jeg vil nå påstå det er to "typer" massasje; massasje for kos og sex sin del, og litt mer funksjonell massasje mot støle muskler og som egentlig er litt god-vond. Jeg har stort sett mottatt den siste fordi jeg har spurt om det, men er ikke fremmed for den første heller.

Har fått massasje av en del menn, også venner(ja, helt platonisk, utpå klærne:P) men kan ikke si jeg synes noen av dem utmerket seg hverken positivt eller negativt. Så lenge de tar litt lengre hit eller dit-instrukser er jeg såre fornøyd. Jeg har jo pokker meg muskelknuter oppå muskelknuta :dry:

Jeg er i forhold nå, og vært det de siste åra og han gir meg massasje når jeg spør om det:) Tror faktisk aldri han har sagt nei når jeg tenker meg om. Så kanskje en gang i uka i snitt? Går litt opp og ned i takt med eksamner og innleveringer :fnise:

Anonymkode: 54a3f...d5b

Skrevet

Kjempegodt å få massasje. 

Da kan jeg fort begynne både å sikle å sovne :P 

Men jeg masserer samboeren min mest.  

Skrevet

Massasje er deilig, deilig å få og gi når det er den rette stemningen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...