AnonymBruker Skrevet 8. desember 2015 #21 Skrevet 8. desember 2015 For å si dette først, vi bor ikke i Norge, sånn at dere vet det. Har en voksen sønn på 23 år ( bonussønn) som går på skole, og alle kameratene hans har tatt førerkortet,. så vår sønn har også begynt. Dette er ikke en billig affære men han får det som et lån. Slik at den dagen han får seg jobb, er det tilbakebetaling.Saken er den at hans mor, som ikke hjelper til en dritt med dette, har hørt at han skal overta min bil, fordi jeg må av jobbårsaker ha varebil. Men hun mener at vi heller skal kjøpe ny bil til sønnen og jeg beholde min, noe jeg setter meg på bakbeina for å mannen også,. Og hadde han giddet å hjelpe til hjemme når han er hjemme hadde jheg vært hakket mer velvillig men, han kommer hjem 3uker av gangen, Og han kommer hjem, hiver skittentøy på badet, hilser knapt, setter seg på rommet å sitter ved pc, og sitter oppe til 6 , sover og ja denne runddansen.Ikke hjelper han til, ikke vasker han sine egne klær. Nå må det sies at for de som mener at det er mangel på oppdragelse at hans mor har sydd puter under armene hans, de har hushjelp hjemme, og mor sitter på kafe hele dagene. Det er ikke sjans for at han får egen plass å bo før han får seg jobb da minste hybel på 15 kvm koster 13000 i mnd.Så vi holder ut med han men jeg er piss sur på mor som tar han med å ser på bil, og bygger opp under dette.Far og jeg koker begge 2, Mor kan ikke ha han hjemmeboende hos seg pga sin ektemann, som sønnen ikke tåler trynet av.hvor bor dere? New York? Steike for en leiepris!😱 Anonymkode: 73ee2...f9b
Kvinnenmedmann Skrevet 14. desember 2015 Forfatter #22 Skrevet 14. desember 2015 Takk for svar. Vi har bosted i Hong Kong. Så ja det er ikke billig
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #23 Skrevet 14. desember 2015 Hvorfor er det et så stort problem hva mor mener om bilvalget dere har tatt? Kan dere ikke bare gi ham din gamle bil, og gi blaffen i hva hun mener og sier om det? Det er jo ikke mor som bestemmer lenger siden sønnen nå bor hos dere? Anonymkode: 324d6...805 1
Berit Skrevet 14. desember 2015 #24 Skrevet 14. desember 2015 Vanskelig å sette seg inn i situasjonen. Men her høres det ut som det er mange ting på begge sider som burde vært annerledes.For å svare på spørsmålet ditt, så er det i hvert fall ikke riktig av deg å gå rundt og være sur. Hva skal det være godt for? Du skal ikke la deg trakke på, men det er du som må vise at du er ansvarlig for dine valg.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2015 #25 Skrevet 14. desember 2015 Du tar ikke feil.. Om mora bygger under dette med at han skal ha en ny bil så får hun gjøre det, hun får kjøpe til han selv og dere kan stå på deres hele veien igjennom. Anonymkode: 1f44a...c40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå