AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Det sies jo at navnevalg gjenspeiler foreldrenes personlighet, så hvordan vil dere ut i fra disse navnevalgene beskrive foreldrene?1. Lucas og Linnea2. Oline og Wilhelm3. Iben, Live og Hennie4. Leah5. Liam, Matheo og Emilian Anonymkode: 7454e...ddb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 6. Nathaniel og Sienna Anonymkode: 7454e...ddb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 1. Lucas og LinneaUkreative foreldre som ikke tør å skille seg ut og har null personlighet2. Oline og WilhelmVelstående foreldre3. Iben, Live og HennieHipstere bor på Grünerløkka4. LeahWhite trash5. Liam, Matheo og EmilianTenåringsmor6. Nathaniel og SiennaWhite trash tenåringsmor Anonymkode: 7454e...ddb 9
Mearrasámi Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 (endret) 1. Lucas og Linnea -Foreldre med svensk avstamming eller er svenske (de fleste jeg kjenner med disse navnene er svensker)2. Oline og Wilhelm- Foreldre som er opptatt av tradisjoner. Har oppkalt barna etter beste/oldeforeldre.3. Iben, Live og Hennie - En helt normal søring kjernefamilie med 3 barn, hund, stasjonsvogn og enebolig i barnevennlig område4. Leah - ung mor som vil skille seg ut.5. Liam, Matheo og Emilian - Mindre intelligente foreldre uten egne personlige meninger. Følger strømmen av trender og det som er populært. Ønsker å fremstå som mye mer velstående enn det de egentlig er med holdning om at babyen aldri blir voksen og MÅ ha et sukkersøtt hyperfeminint navn. 6. Nathaniel og Sienna - Utlendinger Endret 7. desember 2015 av Mearrasámi 1
mjauritz Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 Jeg tror ingenting om de foreldrene, egentlig. Hva skal jeg tro? 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Jeg vet hvem foreldrene til Matheo, Live, Lucas, Sienna, Iben, Hennie, og Liam er. De er litt forskjellige, men har vel til felles at de er middelklasse og bor på Oslo Vest. Liam har amerikansk far. Kun foreldrene til Matheo var under 30 da han ble født. Jeg ser ingen naturlig skille i 6. kategorier på disse navnene. Lucas og Live bor forresten flere steder i landet. Anonymkode: 6db3a...3e1 2
Gjest Klaveret Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Jeg tror ingenting om de foreldrene, egentlig. Hva skal jeg tro? DET må du jo finne ut sjæl
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #9 Skrevet 7. desember 2015 Den Liam jeg kjenner kommer fra et godt møblert hjem med voksne foreldre (langt fra tenåringer med andre ord). Begge foreldrene er norske. Den Iben jeg kjenner har byttet navn til dette navnet i voksen alder. Trans-seksuell person. For øvrig har jeg også fått med meg at en av programlederne i God Morgen Norge har fått barn nr to som skal hete Iben. Jeg kjenner en som heter Nathaniel til mellomnavn. Her er det også godt voksne, norske foreldre. Kristne foreldre, og jeg antar at navnet Nathaniel sannsynligvis står i Bibelen? Hva jeg tenker om de andre navnene er ikke så mye. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke forhåndsdømme noen ut fra navnet alene. Anonymkode: 9e0e6...dab 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #10 Skrevet 7. desember 2015 1. Lucas og Linnea -Foreldre med svensk avstamming eller er svenske (de fleste jeg kjenner med disse navnene er svensker)2. Oline og Wilhelm- Foreldre som er opptatt av tradisjoner. Har oppkalt barna etter beste/oldeforeldre.3. Iben, Live og Hennie - En helt normal søring kjernefamilie med 3 barn, hund, stasjonsvogn og enebolig i barnevennlig område4. Leah - ung mor som vil skille seg ut.5. Liam, Matheo og Emilian - Mindre intelligente foreldre uten egne personlige meninger. Følger strømmen av trender og det som er populært. Ønsker å fremstå som mye mer velstående enn det de egentlig er med holdning om at babyen aldri blir voksen og MÅ ha et sukkersøtt hyperfeminint navn. 6. Nathaniel og Sienna - Utlendingerskjerp dere da! Herlighet! 😜 kjenner flere ordentlige og utdannende foreldre som kaller barna sine for Liam, Martheo og Leah. Folk har ofte for vane å navngi barnet sitt det som er i vinden. Skjønner ikke at dere gidder å bruke tid på å tro noe som helst ut ifra et navn. Dere er tragiske. Og nei, jeg har et tradisjonelt navn på mitt barn før dere starter med hersketeknikker som at jeg føler meg støtt. Get a life people, Get a life. Anonymkode: a8852...99a 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #11 Skrevet 7. desember 2015 Den Liam jeg kjenner kommer fra et godt møblert hjem med voksne foreldre (langt fra tenåringer med andre ord). Begge foreldrene er norske. Den Iben jeg kjenner har byttet navn til dette navnet i voksen alder. Trans-seksuell person. For øvrig har jeg også fått med meg at en av programlederne i God Morgen Norge har fått barn nr to som skal hete Iben. Jeg kjenner en som heter Nathaniel til mellomnavn. Her er det også godt voksne, norske foreldre. Kristne foreldre, og jeg antar at navnet Nathaniel sannsynligvis står i Bibelen? Hva jeg tenker om de andre navnene er ikke så mye. Jeg prøver så godt jeg kan å ikke forhåndsdømme noen ut fra navnet alene. Anonymkode: 9e0e6...dabSå enig i det her! Anonymkode: a8852...99a 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #12 Skrevet 7. desember 2015 DET må du jo finne ut sjæl Hoho, nå var du morsom😜🔫 Anonymkode: a8852...99a 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #13 Skrevet 7. desember 2015 Det sies jo at navnevalg gjenspeiler foreldrenes personlighet, så hvordan vil dere ut i fra disse navnevalgene beskrive foreldrene?1. Lucas og Linnea Mainstream foreldre2. Oline og Wilhelm Wannabe rik3. Iben, Live og Hennie Trailertrash/unge mødre (med unntak av Live som er ett helt normalt navn for normale folk)4. Leah Unge mødre/ Rosablogg bimbo5. Liam, Matheo og Emilian Trailertrash/unge mødreAnonymkode: 7454e...ddb Anonymkode: ffdfd...6ef
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #14 Skrevet 7. desember 2015 Jeg får jo assosiasjoner til hvem foreldrene er ut fra barnas navn, og særlig Matheo, Liam og Emiliam virker som yngre foreldre som kastet dart på topp 10 lister. Skulle ønske at foreldre var mer kreative ut fra at de ikke ønsket at alle barn i et visst årstall skal sitte med samme navn. Min stedatter har et slikt navn, og jeg synes helt ærlig at det er håpløst. Så mange har samme navn som henne og jeg er egentlig litt irritert på min mann for at han lot eksen velge navn på ungen deres... Anonymkode: 2fb76...ff9
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #15 Skrevet 7. desember 2015 Live og Hennie er typiske Oslo vest-navn.Lucas, Oline, Wilhelm, Iben og Leah er typisk for unge voksne, litt 'hipster'ish.Liam, Matheo og Emilian er arbeiderklasse / ung mor. Anonymkode: ef699...f2a
Gjest Blomsterert Skrevet 7. desember 2015 #16 Skrevet 7. desember 2015 Sånn.Da lager vi en tråd så vi kan mobbe litt.På grunn av navn.Er det mulig å hive seg over dette og virkelig komme med sine fordømmende syn? Så lite intelligent.Og nei,har ikke barn som heter noen av disse.Sånn så det er sagt.Utrolig dum tråd.
Mearrasámi Skrevet 7. desember 2015 #17 Skrevet 7. desember 2015 skjerp dere da! Herlighet! 😜 kjenner flere ordentlige og utdannende foreldre som kaller barna sine for Liam, Martheo og Leah. Folk har ofte for vane å navngi barnet sitt det som er i vinden. Skjønner ikke at dere gidder å bruke tid på å tro noe som helst ut ifra et navn. Dere er tragiske. Og nei, jeg har et tradisjonelt navn på mitt barn før dere starter med hersketeknikker som at jeg føler meg støtt. Get a life people, Get a life. Anonymkode: a8852...99aJøss, så hårsår du var da gitt Om du ikke liker TS sin tråd og svarene her inne er det jo bare å forlate den
Gjest Blomsterert Skrevet 7. desember 2015 #18 Skrevet 7. desember 2015 Jøss, så hårsår du var da gitt Om du ikke liker TS sin tråd og svarene her inne er det jo bare å forlate den Hårår? Hun sier hva hun mener,og jeg er så enig.Syns det er ganske tragisk å mobbe pga navn.Ja,en kan forlate tråden.Eller en kan si hva en mener om slike tråder.Det er lov.Er flere oppegående her som må få lov å mene noe om sånt tull som dette.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #19 Skrevet 7. desember 2015 Jøss, så hårsår du var da gitt Om du ikke liker TS sin tråd og svarene her inne er det jo bare å forlate den Ja jeg er kjempe hårsår fordi jeg mener det er stygt å mobbe pga navn, sier mer om deg gamlemor. Anonymkode: a8852...99a 1
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 7. desember 2015 #20 Skrevet 7. desember 2015 Tror dessverre ingenting om dette. Er idiotisk å dømme folk etter navna de gir barna sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå