AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #1 Skrevet 7. desember 2015 Hei Skal ut neste helg og må være kjørbar søndagen etter, fra klokken 14.30Det er ikke slik at jeg må være full, men kunne jo tenkt meg å ta noen glass, tenkte kanskje en flaske vin? Hvis jeg starter rundt 8 og slutter rundt midnatt, er jeg trygg dagenderpå da? Veier forøvrig 130kg. Anonymkode: e742d...b04
ajarRun Skrevet 7. desember 2015 #2 Skrevet 7. desember 2015 Sjekk en promillekalkulator og legg inn gode marginer?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #3 Skrevet 7. desember 2015 http://www.dinside.no/219513/promillekalkulatorJeg sjekket denne, la inn to flasker vin i stedet for en og det virker som jeg er ganske safe, men vil bare forsikre meg. Anonymkode: e742d...b04
ajarRun Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Du er ikke nødvendigvis skikket til å kjøre selv om du er edru. 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #5 Skrevet 7. desember 2015 ja det er klart, men jeg har ingen historie med bakfyll eller lignende. Er normalt oppegående og fullt meg selv dagen derpå. Såklart, jeg ville aldri ha kjørt hvis jeg ikke klarte å konsentere! Anonymkode: e742d...b04
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2015 #6 Skrevet 7. desember 2015 Drikk et par glass vin, eventuelt hold deg unna alkoholen dersom du er avhengig av å kjøre dagen etter. Anonymkode: a825c...3ac
Tinuwiel Skrevet 7. desember 2015 #7 Skrevet 7. desember 2015 Kjøp iallefall en promilletester du kan blåse i før du kjører, du får engangs på matbutikken. Det med promille dagen derpå er umulig for oss å svare på, det er veldig store induviduelle forskjeller...
tdm900 Skrevet 7. desember 2015 #8 Skrevet 7. desember 2015 Kjøp iallefall en promilletester du kan blåse i før du kjører, du får engangs på matbutikken. Det med promille dagen derpå er umulig for oss å svare på, det er veldig store induviduelle forskjeller... Å bruke en slik er nøyaktig, like unøyaktig som å regne seg fram til om man er edru nok når en skal kjøre Slett ikke pålitelig!!
Aule Skrevet 10. desember 2015 #9 Skrevet 10. desember 2015 Skal du være kjørbar kl 14.30 ville jeg kuttet ut alkoholen fra kl 06.00 og utover. Så du burde klare å henge med nachspielet en god stund før det er natta. Hvis jeg drikker en flaske vin kutter jeg ut 7t før kjøring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå